Vilken vändning på veckan :D

Fan va go dag. Sket ju dock i 0600 målet och va sjukt hungrig när klockan va 0900^^
När jag ätit brände jag lite filmer som jag nu har lämnat på Energy som ska spelas i teven på väggen där. Om Anders nu tycker det är något att ha :P Helt plötsligt blev klockan 09.50 och när jag packat ner allt i väskan och backar ut bilen ur garaget så är klockan 09.54.. OCH JAG SOM BÖRJAR KLOCKAN 10.00!!

Tur man kör polo vill ja tillägga.. Rullade in på parkeringen 10.00 PRICK :D
Kikki (lärarinnan) hade inte dykt upp!
Efter en timme Svenska så skulle ja åka o köpa en ny Ipod. I samma SEKUND som vi lämnade skolparkeringen ringer Klint och frågar va ja ska göra.. och jag säger som det är att jag ska köpa en Ipod.
- NEJ FÖR FAN! Jag har hittat din gamla i min trägård :D
Så jääävla gott !! ja som tänkte att månan skulle bli knaper.. Ipod är ju inte gratis :P
Men nu har ja 1400 spänn som ja kan lägga på annat :) Kanon kul
Så vi åkte och hämtade den i stället.

Efter våran 3 timmar långa samhällslektion åkte jag till Energy och lämnade filmerna som sagt och köpte en liten burk X-tend! Vet i fan vart min gamla tog vägen.. Slarvat som fan hela veckan XD Eller förra vecka rättare sagt.
Med mp3 i öronen och X-tend i magen blev det ett kanon bröstpass :D

uppvärming 5 min (Bus!)

Bänkpress                        3x20 (70,70,60kg)
Hantel flyes                       3x20 (15,15,15kg)
Hantelpress uppåtlutad 3x20 (22,20,20kg)

Pushdowns                  3x20 (8,8,8plattan) Stod btw på atlantis att en platta väger 6kg?
Rep över huvudet        3x20 (5,5,5plattan)

Nervarning och strechning!

Efter kändes det så jävla bra :D Go pump i tuttarna och lite vila.. Sprang mellan övningarna!
Knappt något folk på friskis idag :) Underbart.
Fick tillbaka lite deff vilja nu när de va så gott väder och så. Go dag i övrigt.
Precis innan jag började skriva detta ringde jag till Anita på Energyexpress och fick en tid att kunna prata lite med Stefan på! Tror jag äter lite för mycket kalorier nu faktiskt :P Om tanita vågen vägde fel.. Så kan ja väga mig på den vågen också se om ja gått + eller - under mars :P Träningsfri är jag imorgon också, Det är nästan lite bra då HV71 går på teve :D Ska kolla på matchen med Nicole :) Wunderbaar

Ska också kolla med kusinen om garaget. Se om jag kan få bilen (saab 99 -71) nerkörd till mig snart :D Vore så jävla skoj. Egentligen har jag nog inte tid med den :P Men jag vill så jävla gärna :D Får man ordning på den så som jag vill ha den kommer de va ja som e coolast i stan sen ;) haha :D

Nu ska jag sitta och kolla på andra bloggar. Sen kan det nog bli lite NHL med klint om han är hemma ;)
Dont be a fool stay in school ;) HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Niklas Svärd

Hahah är det han som försöker vara ödmjuk och tuff genom avsluta med ett coolt citat eller?;)

2009-03-31 @ 18:20:34
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: Anonym

Alltid :D

2009-03-31 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0