Varför går jag i skolan för..

Idag igen så slutade skolan innan den började..
Det låter skit skoj men fan det blir bara slöseri med tid.
Jag kunde ju jobbat idag och igår och kammat in nästan 2000 pix i alla fall :P

så idag slöades det ordentligt.. Men morgonpromenaden var en pina :P
Det va längesen jag hade sån träningsverk. Gick 200meter med massa olika
sorters vinklar för det skulle göra så lite ont som möjligt men fick ändå stanna och strecha lite :P

Så hela dagen idag har de stramat i låren och i skinkorna :P helvete de gjorde ont att sitta ner :P
Tur att man kör polo så sätena är så mjuka ;)

Till träningen då!
Bröst och triceps är det ju som står på tur idag. Kollde på min egna hållning innan ja började på passet idag.
Måste verkligen göra något åt det :P Det såg ju ut som jag hade bröstmuskler när jag stod ordentligt :P

Uppvärmning 9min

Bänkpress     3x20 (20,40,60,65,65kg)
Hantel press 3x20 (20,22.5,22.5kg)
Kabel Flyes   3x20 (2.5,2.5,2.5platta)

Pushdown            3x20 (8,10,10,9)
Smalbänk smith 3x20 (27,27,27)

När ja väl började strecha så kände ja fan ingenting. Så jag sket i de.
Men vid närmare eftertanke borde jag gjort det då jag precis klagade på min hållning i texten här över :P
FAN VA KORKAD JAG ÄR.. Ska strecha precis när jag skrivit klart det här!

Ikväll får vi se om jag gör något alls.. de hade vart fint med en glass i vårsolen.. Men glass är AJJABAJJA!!!
Loka kanske? Vi får se.. POLOO!!!!

Kommentarer
Postat av: Pjäro

Börjar tappa orken på att deffa. Sjuk känsla men de e nog feber som smyger sig på....tror jag tar livet av mig..

2009-03-17 @ 17:51:55
Postat av: Anonym

Varför så sjukt många reps? motivera gärna

2009-03-17 @ 18:23:00
Postat av: TobbeJonasson

Anonym? Vem är du? :P Ge mig ett namn! hehe.

Jo. om du tränar höga reps så får du igång en annan förbränning i kroppen. Ett styrkepass som du samtidigt får sjukt flås och får in konditionen i passet! Du blir dessutom bra uthållig. Så när du ligger på dina lågreps igen så blir det mer en psykisk grej att få upp den sista reppen! Den fysiska delen har du!

2009-03-17 @ 18:57:21
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0