Vardag igen och tillbaka till friskis!

Morgonpromenaden idag utan Ipod va sjukt seg :P
Man känner ju aldrig för det längre så mp3:n är enda motivationen jag har kvar!!

Det blev av i alla fall :) Åkte nästan direkt efter frukost och dush och fick tillbaka min Ipod i alla fall!
Kändes skönt att slippa lägga 1400 spänn till eller vad dom nu kostar i affären nu för tiden..
Har varigt halvledig idag, kollat på garage och lekt med JS Niklas som fick smaka på den hårda världen av deff :P haha!
Han va halv sliten nästan hela dagen :P

När det blev träning så va de rätt mycke folk på friskis och jag provade ha övningen vi fick av Stefan som 2:a övning och HUJ! Vilken galen pump :P Just benen får mig att känna mig som en gammal panshis :P
upplägget för dagen blev då -

Uppvärmning 9 min (band idag!)

Knäböj 3x20 (60,120,120,120-110kg) Plockade av till 110 efter 12 reps i sista set.
Stefans smith övning 3x20 (17,17,14kg)
Benspark                     3x20 (4,4,4 plattan - kanske :P)

Här skulle jag gå ner och hämta en laddning X-tend och benen fick smaka på den hemska trappan som finns på friskis!
Jag verkligen hatar den här jävla trappan. man bara skakar i hela kroppen när man ska gå ner :P HAHA

Framåtlutad Hamstringcurl 3x20 (20,20,20kg)
Sittande Hamstringcurl        3x20 (40.5,40.5,40.5lbs?)

Nervarvning och strechning!

Efter passet kändes de ganska bra.. Tills ja skulle ner för Entre trappen då :P
Så jävla mycke onödiga trappor på frille :P Helt insane..

Nu är det kväll och allt är lugnt. HV har torskat en match till och får verkligen försöka visa framfötterna i Göteborg i veckan! Det måste ju bli final i alla fall!!

Nu ska jag sova.. Nicole ska upp klockan 4 imorgon så ja får väll flyga upp där i faggerna jag också. Känns mycket inspererande!  Bjuder på en intim bild här som togs för någon vecka sen xD Tjaaa!!

Skratta inte!! xD

Kommentarer
Postat av: Pjäris

nu börjar dina bilder bli lite väl gay va .. :P

2009-03-23 @ 22:02:43
Postat av: TobbeJonasson

Det är benen du ska kolla på pjär :P Inte det tredje!

2009-03-24 @ 06:43:59
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur länge har du tränat?



Bra tips hur man ska till väga att öka i knäböj?



2009-03-24 @ 06:59:57
Postat av: TobbeJonasson

ja har tränat i 3 år allt som allt.. men det första året kan man kanske inte räkna med^^ hehe.. Ska du öka max i knäböj så är det bara lasta på tunga vikter och köra lågreps som 4-6 reps per set. Jävligt skoj!

2009-03-24 @ 17:48:54
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa har fastnat lite gran, så har kört med lite lättare vikter på sistonde?



Okej härligt lycka till med tränigen

2009-03-24 @ 18:18:21
Postat av: TobbeJonasson

Tack det samma!

2009-03-24 @ 18:50:35
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0