Torsdag, en hel dag kvar ;)

Torsdag lätt avklarad. Fint väder och en hel del "OK jobb" att göra :P
Slipa betongkant med handmaskin är ju sådär skoj. Dammar som fan men det ska göras!
Funderade på att va hemma imon pga hostan :P Men ja kom på mig själv med att jag hostar mindre på jobbet än vad jag gör hemma.. så det känns dumt :P Sen känns det riktigt svinigt och ta ledigt på bara fredagen också^^
Kanske slutar 13.00 imon då Ricky ska på semester och 2 av gubbarna ska på taklagsfest på gammalt bygge!

Hoppas kan man :)

Träning idag! Skönt faktiskt med en dag paus mitt i veckan.. Kunde dock använt den bättre :P
Hade träningsverk i ryggen idag från någonting.. Rygg på schemat.. Första övningen va sjukt tung :P

Upplägg torsdag:

Uppvärmning 9min.

T-Bar                     3x20 (25,40,35kg)
Stångrodd smith 3x20 (27kg)
Latsdrag               3x20 (8,9,10platta)

Hantelcurl 3x20 (15kg)
Stångcurl  3x20 (10,20,15+stång)

Nervarvning+streching.

Nervarvningen är så sjukt tråkig så man kan dö :P
Men viktigt tydligen. Strechingen har ja verkligen vant mig vid. Den är till och med skön numera..
Fick till ett bra pass i övrigt idag. Alla övningar gick fint och satt på cykeln till uppvärmningen 16.30 och sprang ut efter dushen 17.34. Bra tempo.

Sprang förbi Energy en sväng idag. Det blir så jävla snyggt där nere! ser ut att vara en helt annan lokal nu.
Ljus,öppet och sist men inte minst - Mer varor :P Helvete va grejor dom har laddat upp me nu :) Underbart jobbat.

Hv vann idag också! Kul med 2 juniorer som Ullström och Tedenby fick göra mål! Kanon grapparna!
Nicole va här och snyltade på våran canal + som vanligt :P haha. Tycker om henne ändå :P Eftersom jag inte tar några nya bilder kommer här ett nytt musiktips. Inget stort band och därför ingen video.. Sjukt bra låt dock :P




Gott tagg som fan..
Förövrigt visade jag en kille som ja brukar se på gymmet axelövningen ja fick av stefan.
Han tyckte också de va lite jobbigt att gå ner på 2-3kgs hantlarna ;) haha. Kändes dock bra för mig. Så det inte bara är jag menar jag :D

Nu ska ja sova häringa! Fixa sallad tills imon också.. Blir roligare så.

Tjänaremoss!

Kommentarer
Postat av: Pjäris

Fredag !!

2009-03-13 @ 07:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0