Torsdag - and one day to go!

Riktigt seg dag idag :P hade att göra lite på morgonen sen fick jag börja leta jobb idag..
Det är så tradigt! Men nästa torsdag ska jag till SMOT huset som är så omtalat :P
Kollade på ritningarna idag och där kan man nog jobba sig trött.. 25mm tjocka järn som ska va 6meter långa.
de låter inte så mycket med 25mm men när man har det på axeln och de börjar svaja när man går så känner man av varenda kilo :P Specielt när man ska tävla me gubbarna o lasta på tills man kräks :P

Ska dock finnas 3 kranar på bygget. Så man behöver inte slita allt för mycket. Men det är jävligt gött när man kan ta en ritning på morgonen och pysa iväg sina 8timmar och va upptagen hela dagen :P Att SMOT huset ligger vid munksjö motionspår gör inte saken sämre :P Det är SJUKT mycket snygga tjejer som går/springer där på morgonen :P Snart är det sommar också.. Då blir dom fler :P

Idag så står det rygg på schemat. Jag fuskde ju lite igår och käkade lite proteinpankaka.. I våffelform!
Det var faktiskt gott, dock blev dom itne krispiga som våfflor ska vara utan lite.. svampig?
På lördag ska jag prova att göra som mor min föreslog att ha lite mineralvatten i. Det skulle tydligen göra susen.
Tillbaka till träningen!! haha..

uppvärming 9min

Latsdrag   3x20 (6,10,11,10plattan)
T-bar          3x20 (25,35,35kg)
stångrodd 4x20 (27,27,27,27kg)

Hantelcurls 3x20 (17,17,15kg) Sega som fan, borde nog kört 15 hela vägen.
Kabelcurls  3x20 (6,6,6.5 plattan)

strechning och kardio i 37min.
Intervaller med powerwalk och jogging. Planerat att köra 45min men jag blev så jääävla pissnödig xD
När ja kom tillbaka va bandet upptaget så jag sket i det :P

Väga mig på fredag.. Så efter min dödssynd igår ska ja köra cardio imorgon också! xD
Det kändes så rätt igår att äta men idag kändes det så fel :P Jag ska ligga under 11!! Vågar dock inte hoppas för mycket.. känns som jag får för mycket gratis då nu när jag fuskat.

Nu ska ja kolla på simpsons, för ja kan inte se hockeyn.. RÖV!

Annat att kolla på för den som inte gjort det och har dålig humor är :




Höres imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0