Titties!

Efter en slitsam dag i skolan.. NOT
(40min Svenska 30min Samhäll + Håltimma som slutade med ett max besök - Ramlösa citrus)
Så blev det bröst passet! Har lite ångest när man går in på gymmet med bröst på schemat..
Jag har tappat så in i helvete i bänken IGEN!
Visserligen kör ja striktare.. men 85kg! Kom igen! Jag bill minnas att man gjorde en 6-8 på 120kg för ett år sen ungefär.
och nu.. 10-12st på 85?! Anders Lundgren frågar varför ja inte börjar bygga.. Och skiter i och deffa. Det undrar jag också egentligen.. Det är ju lättare att få muskler synas om dom är stora :P
I alla fall, så här såg dagens pass ut

Uppvärmning cykel 9min.

Bänkpress    3x10-12 (20-40-85-90-85)
Hantelpress 3x10-12 (32.5-32.5-32.5)
Kabel flyes   3x10-12 (platta 4) Körde olika höjder varje sett, började uppifrån.

Pushdown rep 3x10-12 (platta 6)
French press   3x10-12 (20,25,20+stång)

Nervarvning band 5 minuter följt av strech.

Efter detta pass åkte jag hem, käkade och åkte till Energy och köpte protein. Banan fanns inte hemma i 1kg så Anders tog med sig hemmifrån. Uppskattas! Snart ska jag nog våga välja en smak som jag kan köra 3kg:s på ;)
Skulle bygga en lite spotlight ramp över kassa disken, men varken transport eller verktyg till materialet fanns.. Så det får Anders hämta imorgon när jag jobbar. Blir nog kalasde.. Körde lekasten och ekskiva som kassa.. snyggt som bara fan :)

Snart är det klart :) Dom känner sig stressade där nere men de finner jag ingen anledning till om jag ska vara ärlig :)
Efter lite tjöt och så på Energy hämtade jag Snygg-Nicole och körde hem henne.. Hon praktiserar på Hovslätts bussresor och har varit i Danmark över dagen. Så de så. Nu ska ja kolla på teve och dega! Smaka på Banan proteinet sen. Låter gott om inget annat.. Tjänna!


Kommentarer
Postat av: Svante

När du skrev att någon frågade dig varför du inte började bygga muskeler, Hur många set brukar du ligga på då? rätt så få reps va?



Ha d!

2009-03-03 @ 20:52:01
Postat av: Tobbe

8-12. Någonstans mitt imellan.. Provade 6 men det var inge vidare.. men man blir stark

2009-03-03 @ 21:12:11
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Pjäris

tänk på brädan tobbe ;)

2009-03-04 @ 08:43:25
Postat av: Tobbe

Snart där snygging ;) 1-2 mån...

2009-03-04 @ 21:29:18
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0