Lördag= Värnamo Söndag = Tiii-Daaa-Hööölm!

Lördag=Svull.
Idag sköttes den biten "Delvis" i Värnamo ;)
Åkte dit med Nicole som jag knappt träffat på en månad :P Bara lite små träffar då och då :)
Varför i helvete åker du till värnamo tänker du,

Joo.. I värnamo finns det burger king :D
Svängde in där och beställde det största dom hade med extra allt :) Kommer inte ihåg vad det hette nu bara för det..
XXL Whopper med chilli cheese och lökringar?

På samma ställe som burger king ligger ligger även MAX :) Hot "chippottle" är ju en ny hamburgare!! Måste prova..
Hot "chippottle" med +meny :P

Sen tänkte vi ta Donken också. Men Klint ringde och sa att han jobbade och att jag kunde käka gratis på Donken i stan :P Underbart!
3bigmac pommes och 2 cola :P GAAH livet!!

Sen ringer Fia och frågar om skjuts till Albin Bolin, en gammal klass kamrat som skulle ha ett litet samkväm.
Självklart säger jag och hänger på! Väl ute hade vi skit skoj. Satt och sjöng goa låtar me Johan höglund som va stupfull och Bolins bröder varav ena va GUD på gitarr :) Under tiden klippte jag i mig 1 choklad kaka och en påse chips :P
Sen åkte vi till ... MAX :D Jag beställde kasörens favorit som hette Frisco, det var gott :P
Det fick avsluta dagen och vi åkte hem och la oss :P Bilder från lördagen:


Ätardags frukost del 1


Ätardagsfrukost del 2 :P


Albin bolins brorson. Måste vara en av dom coolaste 2 åringarna någonsin. Här viftar vi med \,,/, tecken ock skriker METAAAL!!


Mycket fulla - Johan och Bolin. Alkohol kan vara skadligt för självkänslan och
leder oftast till mycket pinsama situationer



Idag har jag vart på Energy express i Tidaholm.

Energy express är ett gym som Stefan Croona har öppnat.
Det var värkligen RIKTIGT riktigt fint gym :) Önskar vi hade ett sånt i Jönköping.
Men att det ligger i Tidaholm hindrar inte mig från att träna där på i alla fall söndagar =)
Öppet 06.00-21.00 ALLA DAGAR!! Ramstorpsvägen 6 Tidaholm! Officiell resetid ca 60min :)

Jag får ju inte glömma att säga att Jacob Nihlen-Larsen va me och tränade idag!
Man ska inte heller försöka dölja att han kommer spela i 3an även nästa år med sitt huskvarna ;)

Vi kom till Energy express och tjötade lite med Stefan och Anita innan vi körde igång. I början Frågade vi stefan om lite tips och kände mer på maskinerna, viktskalorna var ju lite annorlunda mot vad jag är van vid :)
Riktigt sköna maskiner.

När vi gick över till Biceps efter ryggen överlät vi träningen åt Stefan.
Körde en övning jag aldrig gjort förut. Den kommer vara svår att köra på Friskis men när jag tränar rygg på Energy igen
är det en övning jag inte kommer missa :) HEEELT slut efter en 4-5 set :P Underbar pump i underarmarna.. Kunde ta mig fan knappt röra handlederna över huvudtaget..  UUUNDERBART!!!!

Lite bilder från dagen kommer här :)


Smith-maskinen kan nog Stefan döda folk med..


Ett vettigt hantelställ - Så här ska de se ut! 12-55kg om jag inte mins fel.


"maskindel" Innehåller även Crosstrainers,löpband och cyklar.. Men jag är ju ingen mästerfotograf! Det är större :)


Studio som det kommer vara en del pass i, i framtiden :) Med start i veckan!


Omklädningsrummen och den älskade Tanita-vågen! (förklarar varför nedan)


Trött men ganska glad Jacob :)


Torr kyckling och relativt glad Tobbe.


Energy Express by night ;)

Åter till varför Tanita vågen är älskad!
Efter passet och ett mål mat vägde både jag och Jacob oss..
För den som inte vet vad en Tanita våg är så mäter den Fett fri massa,Fett % och Vattenmängd på kroppen.
Samt vanlig vikt då ;) Idag var det en stor dag för mänskligheten! Tobbe har aldrig varit så här tunn ;)

Den 26:e Januari 2009 vägde Tobbe 104.4kg och bestod av 15.7% Fett och hade en FFM på 88.0kg
Idag den 1 Mars 2009 vägde Tobbe 100.6 och bestod av 11.3% Fett och hade en FFM på 89.2kg.
(FFM - FettFriMassa) 8-9% och 90-92kg FFM i sommar hade inte vart fel alls ;)

Det är alltså KANON bra och bli sjuk och ligga utan mat i ett par dagar ;) HAHA
Fan va glad jag blev :D Kommer må kalas heeela veckan :D!!

Det var allt för idag. Det blev en hel del också :) Men det gör väll inget misstänker jag..
Ha de gott fo'ks!

Kommentarer
Postat av: Pjäris

Riktigt bra jobbat. 11.6% och det är bara 1 mars ! Kommer bli tight!

2009-03-01 @ 22:18:09
Postat av: Tobbe

Hoppas jag värkligen :P Det är tungt som konkurent att önska även dig lycka till ;)

2009-03-02 @ 06:44:37
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0