Slappaste vecko dagen EVER!

Upp klockan 5 och knalla mina kilometrar!
Inget specielt idag, börjar bli ljust :) Skönt som fan!

Det här måste göras något åt och det är snabbt! :P
Idag kom jag till skolan och har fortfarande inget specielt och göra.. så ja kunde gått vid 08.20
men jag sket i det och stannade till klockan 9 och käkade och så :P Sen åkte jag hem efter det och satte mig.
Men det gick inte det heller. Bara måste göra något.

Något fick bli att åka till stan och virra runt i affärer efter ett par nya joggingskor som jag önskar mig till
födelsedagen. Hittade ett par oasic som jag drog på mig och dom satt som smäck utan ingång alls :P
Ett par sånna fick det bli.

Sen vandra ja runt lite till och såg Jesper som höll mig sällskap under 13.00 middagen som blev på en bänk vid hamnkanalen. Sjukt gött väder idag BTW!

Gick en sväng till och hälsade på mina kvinnliga vänner på Peset. Skolan alltså.
Satt och tjötade där tills man smällt maten och gick och tränade tidigt på det..  Körde ben idag.
Första passet med 20 reps! Något sliten. Men det kändes ändå riktigt bra..

Uppvärmning 9 min.

Knäböj           3x20 (60100-105-105kg)
Benspark      3x20 (platta 3 eller 4)
Utfall i Smith 3x20 (5kg) Skämmigt!

Hamstring curl sitt  3x20 (40.6lbs?)
Hamstring curl ligg 3x20 (20kg)

Strechning ordentligt :P Älska strecha benen :)

Sen åkte jag hem och va hemma redan klockan 16.10 och fixade maten direkt.
Nu har Nicole kommit också.
Tog lite bilder för jag hade en tanke på att gå med i en tävling till december men jag vet inte riktigt om det passar sig :P
Inte en tävling som jag går upp på scen men nästan :P Dock tycker jag själv jag har lite för lite massa för det :P

Dom bilderna fick Niklas händerna över och gjorde en bild av gamla och nya bilder.
Tackar honom för det.. ser riktigt bra ut :)



Lite har det ju hänt i alla fall :) Vet inte vilken jag tycker är bäst :P

Nu ska jag spendera lite tid med Nicole.. Om hon kan lägga ifrån sig telefonen idag :P
Tjänare!

Kommentarer
Postat av: Pjäris

haha bögbilder är uppskattade. de e ju skillnad tobbe ! såna skillnader som får en att fortsätta=)

2009-03-09 @ 18:41:19
Postat av: Anonym

Jävla najs när man jämför bild 1 och 3 (: Deffar kungen no1

2009-03-09 @ 22:02:01
Postat av: Tobbe

Ah fan de gjorde du bra big.. förmodar jag att det är ;) Bara 2-3% kvar nu ;)

2009-03-09 @ 22:33:51
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Niklas

haha nooog du ska ner till 2% :D

2009-03-10 @ 10:01:29
URL: http://www.lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0