Onsdag - sommrigaste vilodagen SO FAR!

Ja det kan hända att det blir en liten kvälls promenix i afton :)
haha. Det beror lite på min flickvän :P Vad hon hade tänkt sig göra för skoj!
Men idag har jag fortfarande kvar den fruktansvärda träningsverken i benen. Den kan till och med blivit snäppet värre :p
Har ju 1 miljard trappor att gå i på jobbet också. Upp och ner, ner och upp hela jävla dagen :P
Får se de från den goda sidan att det är bra träning :P Är ganska slut i benen nu ska till läggas :P

Har öst betong med skyffel idag. det är sjukt tungt ! :P
Specielt om man ska gå fram och tillbaka.. Men är man tjurskallig som en viss Tobbe är så tar man alltid alla sånna jobb som en tävling med sig själv och ska ta mer och mer på skyffel fanskapet och då blir man trött :P

Under tiden ja skrev här ringde Nicole så ja ska åka till henne en sväng när jag har ätit..
Hon ska gå på hockey imon den fulingen :P Så frågade dom inte mig.. då blev ja sur.. Fast de va inte hennes fel :P
JÄVLA AMANDA JÄVEL!

Så. Laddar inför rygg/bicep imon, utvilad och fin som man är.
Vet i fan va de blir på jobbet imon. Men är de så här gött väder så får man väll försöka hålla sig på taket igen :)
Det har ja nog glömst skriva men det är där jag hållt till hela dan idag ^^ Varmt och gott som fan. Kunde gått i T-shirt men tog de säkra före de o-säkra ;) Palla bli sjuk IGEN!

Och dom som kommenterar inläggen får jätte gärna skriva namn. Det blir så jobbigt att svara annars.. Och om ni vill veta svaret så står det på samma sida som ni har kommenterat efteråt.. Efter din egna kommentar!

Nu ska ja käka, kasta mig i duschen, fixa klart kvällsmaten och åka till Nicole.. Glida polo.. OSH DEVON VA GOJJERA KOMMER DRÄGGLA NÄR EN MUCHAR FRAM I GRÖNE KÄRRAN!

Älska Jönköping!

Kommentarer
Postat av: Pjäris

GAHHHH Ja vill inte va sjuk! Jag tappar allt :O Nuuu vinner duu !

2009-03-18 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0