Nordic Club

Idag har alla tider funkat och klockan 14.00 ungefär så åkte jag till Energy med Niklas.
Har varit där väldigt mycket nu känns det som xD Men det är ju gött!

Köpte protein idag. Även Schleva eller vad det hette.. ökad fokus och skärpa.
Måste ju prova :D

Men grejen är den att jag glömde proteinet under disken. Men det vet säkert Mia och Anders om.
Hoppas jag.. Klockan 15.15 åkte vi till Nordic club och provade det gymmet!
Fanns både för och nackdelar.

Fördelar :
Inte mycket folk (söndag eftermiddag)
Riktiga hantlar
Gott "basövnings" rum
Bra gym musik

Nackdelar:
Inga cablecross maskiner
Dåliga löpband (eller knepiga)
Bara 1 av alla maskiner.
Ingen vattenkran inne på gymmet ;)

Men den sista nackdelen styrs ju upp av den första fördelen :P För är det så lite folk hela tiden behövs verkligen inte fler maskiner. Lite konstig planlösning med omklädningsrum OSV. Men det är ju en vanesak!

Bilder från gymmet



Inte tillåtet på friskis med talk/magnesium...



Aldrig sett friskis så här :P haha!



Även här ett ordentligt viktställ :P
Att det är järn vikter gör det inte omanligare :P Men det kunde vart bättre dämpning i golven. Bara mina
16kgs hantlar smälde som fan i golvet.. Illa..

Dusharna va me goa föresten! haha!
Nästa söndag blir det nog Atlantis!

Hej tills imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0