Morgonpromenad

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSH!!!!!!!!!!!!!!!
Fy idag var ja verkligen inte sugen :P
Halvkrasslig är jag, det ska ja inte sticka under stolen med..
Höll på att somna när jag gick ner för trappen idag, HAHA!
Men väl ute, Som vanligt kändes det helt okej.. Bra tempo trots den sjuka träningsverken jag har i benen :P

Jag tror att lägga in en vilodag inte kan vara fel faktiskt. :P Alltid ganska trött..
Jag skulle vilja ha en laptop också :P För jag är sån data nörd xD Ligga i sängen redan klockan 20.00 hade vart mer värt.
Men istället sitter jag här till 23 tiden.. Jävla idiot tobbe.. Du behöver sova, kan du förstå de?
Laptopen ja vill ha bevöver inte ha det bästa ju,bara internet och msn på :P Musik kan ja ju ha på, på den här dumbörken.

Men vem orkar lägga pengar på det ;) Fyller ju snart. Får se va dom säger mina päron :D haha!
Tvättabilen innan skolan idag.. As sugen, Sen är de knappt någon soppa kvar heller.. Jävla Tidaholm turer :P

"Last night I came to the conclusion that I am God. I was praying and suddenly realised I was talking to myself" ;)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Fan va skönt citat :D

2009-03-10 @ 09:55:03
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: Tobbe

Djupt..

2009-03-10 @ 17:27:16
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0