Morgonpromenad!

Jag ska erkänna att man blev lite deppig när man precis innan man ska gå ut, tittar på termometern och den står på -5 och hela gården ligger under ett 10cm tjockt snö täcke!
Men det började samtidigt redan bli ljust ute och klockan va bara 05.10 :P
När jag gick ut kände jag att det blåste som fan också! Dock frös jag bara i ansiktet med mina 4 tröjor :P
Men när jag vänt vid Netto i Hagaberg så hade jag ju vinden i ryggen och solen hade börjat skina!

HELT JÄVLA UNDERBART!!

Hoppas det vänder snart och det alltid kommer vara soligt på morgonen och ligga i alla fall över 0an :)
Skulle va så jävla mycket bättre för motivationen :PNär det blir på de viset ska jag börja gå till jobbet också!!

Nu ska jag till tandläkarn.. Eller halv 9 för visso men ja kan inte sitta här och skriva om ingenting i 1.5 timme!
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0