Morgon Promenad : CHECK!

Idag ringde klockan 04.20.. Inte för min skull utan Nicoles. Jag låg och drog mig i sängen till klockan var 04.50 ;)

Sen gick jag ner och gjorde frukost till Nicole och försökre skynda på henne lite så ja kunde hålla tids schemat men de sprack ändå, Men va gör väll det!


05.20 Hade ja följt Nicole en bit på vägen och sa hejdå för idag.


06.10 Hade jag gått den vanliga vändan som ska ligga någonstans runt 6km


06.17 Kände jag att nu har jag strechat färdigt..


06.23 satt jag vid frukostbordet.. vilket är 13 minuter senare än vanligt.


Tisdag = Sovmorgon ;)

Börjar skolan klockan 10.00 varje tisdag. Matlådorna står färdiga sen igårkväll. Ännu mer slapp tid!! Jag måste hitta på något att göra innan ja blir sjuk :P klockan är ju bara 07.11 :O


Kommentarer
Postat av: Pjäro

Hovslättarn är uppe långt före tuppen ;)

2009-03-03 @ 12:32:30
Postat av: Tobbe

Kan du hoppa opp o sätta dig på stekarN

2009-03-03 @ 19:52:44
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0