Men söndag!

Upp och hoppa klockan 8!
Fast 7.. ut och gå.
Skit tråkigt. Inte alls sugen, och mindre kommer det vara imorgon!

I övrigt va dagen bra. Softade med Nicole till halv 2. Sen åkte vi till A6 och lämnade ett bord
Nicole hade lånat. Efter det hämtade jag Niklas för idag skulle vi åka till Atlantis Spa och träna!
Det första vi tänkte på va att det går ju knappt parkera i närheten! Men det går ju inte vid Friskis heller om man tänker efter. I Receptionen som va gansk lyxig och stor så skulle ja fråga va de kostade att provträna en gång.
"Gymexpiditen" skrattade lite och sa tyst - 195kr.

HUNDRANITTIFEM JÄVLA SPÄNN!!!!!! För ett prov pass?!
Det är någon som är helt galen..
Förövrigt kostade de "under mars månad" 199kronor i månaden.. Så det köpte jag istället!

Ska man jämföra med Nordic club och Friskis så är det faktiskt fräshare överlag!
Men omklädningsrummen va endast snygga. Opraktiska som fan. Bara skåp, ingen stans att hänga sina grejor när man bytte om så bänkarna som fanns i mitten såg ut som bombnedslag. Mina grejer låg överallt xD

Inne på gymmet är det egentligen inte så stort. Men öppet och de känns stort... Fina maskiner. Nya generationen Cybex medans man på friskis får nöja sig med gamla. Ingen större skillnad egentligen. Men det är fint och på söndagar är det absolut inte mycket folk :P

Dusharna va dock finare är både Friskis och Nordic club!
Det va kanske det bästa med gymmet. Efter att dom säljer kosttillskott och kläder i receptionen. Men betalar man dom jävla pengarna så ska de fan finnas :P Vi provade inte spa't idag! Men de ska vi göra en annan dag.. Måste man göra nu när man har betalat dom jävla pengarna :P

Tog inga bilder idag. Kanske kan göras en annan dag! Totalt missnöjd är jag ju inte med mitt Atlantis besök men det var inte värt pengarna. Eller under mars månad är det helt klart värt det! Dagens pass var dock riktigt gött!

uppvärmning 9 min

Latsdrag               3x20 (6,9,10,9 plattan)
Rodd i maskin     3x20 (?,?,?kg)
Stångrodd Smith 3x20 (27.5,27,5,27,5kg)
T-bar                      1x40 (20kg)

Hantelcurl 3x20 (15,17,17kg)
Kabelcurl  3x20 (5,6,6platta)

30min cardio med BIG! (här la jag också av mig min Ipod! **^?)(%¤!!!!!!!!!!!

Förövrig en soft söndag. Blev firad i förskott av Nicoles familj :P Fick 2 T-shirts. As goa :)
sen nu börjar ju Herren på täppan! så jävla skoj! Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Niklas Svärd

Vilken tur att du höll med mig tillslut att omklädningsrummet va små homo ;) Sjukt med 200 för en gång haha

2009-03-23 @ 07:29:34
URL: http://www.lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0