Jobbet!

Jobbat idag. Hade även första vilodagen på länge.. Som var en vardag då :P
Men mark och 20reps går ändå inte ihop ;) haha.

kör alltså rygg/bicep imon, torsdag!
Idag gick jag på stan en stund med Nicole.
Nej, det var inte skoj.
Det tyckte inte Nicole heller så hon vill inte gå på stan mer med mig :P
Låter både bra och dåligt :P
Hon hängde med hem och kollade på HV i alla fall..
Vilket slutade med stor besvikelse! Faktiskt.. Ska dock inte sticka under stolen med att
Timrås mål i övertid va snyggt.. Men hälften så snyggt som Tedenbys :P

Nu är jag sjukt trött och klockan är 22.01. Nu ska jag soooova!!!!
Först ska ja kolla dom dagliga bloggarna ;) haha!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0