Jobbardagen

Ännu en dag på jobbet då man får gå och leta jobb..
I alla fall efter klockan 11..
Men va gör väll det.. Det fanns ju lite småpill och syssla med och jag var sjukt trött :P
Förmodligen efter att ha vaknat 04.15 dagen innan :P Det brukar komma en dag efter..
Tröttheten var dock bortblåst kl 16.00 :P Som vanligt :D Gymmet hägrar och fullblownen kickar in ;)
Rygg biceps idag. Underbaraste passet :P Rygg,triceps hade också varit vinnande.. Kul träning.

Dagens upplägg 9min cykling.

Latsdrag               3x10-12 (platta 16,16,15)
Roddmaskin        3x12 (110lbs?)
Stångrodd smith 3x10-12 (30,30,40)

Hantelcurl 3x10-12 (22.5kg)
Stångcurl  3x10-12 (30kg)

Allting kördes extra strikt idag för Stefan lärde mig lite mer hur man kunde utnyttja rodden och det jag kallar för roddmaskin.. Kändes kanon! Specielt stångrodden.. Den biter som fan :D Helt underbart.. behöver knappt ha några vikter på heller.. Jag skulle vilja se en OFF diet.. Se hur fan man ska käka egentligen.. eller om man bara ska käka lite vafan man känner för.. Ingen aning..

Niklas fick smaka på PF:s Whey Tech idag och gav smaken Skogsbär bra betyg! Jag förstår honom verkligen. Den är smarrig ;) Fick banan igår av Anders.. Smakade gott men riktigt banan-godis.. Syntetiskt :P
Nu ska ja pocka ut kycklingen.. Tjenare!!!

Kommentarer
Postat av: Pjäris

whey tech skogsbär är ju fett go! fast utan fett ;)

2009-03-04 @ 21:57:44
Postat av: Tobbe

as go är den :D kesella+1 skopa = byggar yoggi ;)

2009-03-05 @ 20:14:11
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0