JA VILL INTEEEEEE!!!!!!!

Nu vill jag fan inte deffa mer.. Kan ja inte bara få min bräda snart så ja kan sluta.
Funderar starkt på att ge pjär segern. Men det blir för lätt för honom :P Det funkar inte så livet.
Men fan ja orkar inte mer.

Man känner sig sjukt klen-liten och meningslös! Jag orkar inte!!
Jag vill äta spaghetti med köttfärsås och makaroner och köttbullar!!
FAAN!

Vaknade sent idag också.. Trots att ja sov som en stock när klockan va halv 11.. Sa mor min.
Så jag hann inte gå hela morgon vändan idag heller.. blir man lack då eller! PISS

Ska snart käka 11 målet så kan jag åka till energy snabbt sen och hämta Protein och Schlea som jag köpte också.
Egentligen bara av ren nyfikenhet.  Ska öka koncentrationen och man ska bli mer explosiv. Vi får väll se om det är något att ha :P


Kommentarer
Postat av: Niklas

Ingen sa att de skulle vara lätt ;) Kämpa på inte långt kvar nu ju :D

2009-03-16 @ 20:03:13
URL: http://www.lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0