Hujeda mig!

Idag gjöt vi 600kvm på 6 timmar. det är minsann inte alla arbetslag som gör det :P
Det va lite jobbigt.. Men det löste sig.. Dock sköt vi på både 9 och 13 rasten så vid 13.00 skrek det som fan i magen!!
Fick inte äta förens klockan va 14.10 :O

Helt insane.. Men när man har och göra så hela dagen så rinner tiden fort iväg och helt plötsligt blev klockan 4. Eller 15.40 ;) Ingen som orkade jobba hela dagen idag..

Idag körde jag mark på första gången på en månad.. Jag va taggad som fan.
Bestämde igårkväll att jag ska köra tunga marklyft hädanefter. Runt 6-8 repetitioner.
Marklyft är ingen övning som jag tycker ska köras många reps på. Specielt inte om man letar maxstyrka mer än volymen och på just korsryggen osv så gör jag inte det :P Så idag blev det lite konstigt upplägg :P

Nämligen följande..

Uppvärmning 9minuter cykel!

Marklyft 8-10 (60-100-140-160-160kg) + (2x4 180kg)
Rygglyft 3x12 (15kg)

Situps på boll 3x12 (10kg)

Och nu crunches med Håkan :P
Innan han visade kände jag mycket i dom övre magmusklerna.. men när han visade hur han gjorde vet jag inte riktigt vart ja kände mest någonstans :P Men har jag träningsverk imorgon så är ju den övningen jätte bra och då kan ja fortsätta med det :P
Efter den genomgången blev det 40minuter på bandet på nivå 8.. POWAHWALK!

Idag åkte jag med far till jobbet och hade alltså ingen bil. Vilket gör att jag måste åka buss..
Jag trodde bussen gick 42 men ne. Den gick 18.33! vilket också gör att jag måste vänta på nästa buss som går 19.12! Skit skoj! Men jag tänkte, tur jag tog med mig mp3:n så går tiden lite fortare.. Tobbe trycke på play ipod dör. Inget batteri.. LYSANDE!!! Jag lunkar sakta bort mot Juneporten och stannar på Scandic och frågar vad hotellfrukost kostar.. Det kostade ynka 100kr. Låter kanon tänkte jag.. Haken ligger dock att det bara är 05.30 till 10.30.. Men jag klarar mig. Har dock inget sällskap än så länge så om det blir av det vet jag inte! Hoppas på det ;)

100 dagar kvar till studenten idag! WIHOO!!
Nu är jag sketslut och såfort kycklingen är klar vet jag en som ska sova.. Tobbe heter han! Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0