Har redan börjat...

Har redan börjat tappa hoppet lite :P Sovmorgon idag till 10.00.. Så jag sket i gröt och proteindrink vid 0600 och sov till 9.. trodde jag!! När jag värmt maten som ja ska äta vid 0900 såg jag att klockan bara va 8 :O
Får vänta med maten.. Ska åka till siba idag och köpa en  ny Ipod! gör det på håltimman vi har från 11-12.20 idag :P
Inte lång men den räcker helt klart :) lägger den på laddning och åker hem direkt efter skolan och hämtar den :D
Ska ta en Shleha idag, ska ta en både idag,imon och på fredag! Idag för jag ska träna bröst. Imon för jag tror jag ska till Tidaholm Efter jag gjort provet i Svenska B.. Torsdag är det ju rygg på.. Där behöver ja inte någon fokus hjälp :P Det är så jävla roligt.. Också är det tungt också :D Fredag har jag axlar.. Det suger :P Men man vill ju ha stora axlar, och vader!


Fredrik Carlssons vader.. Man kan bara inte va missnöjd om dom sticker ut ur badbyxorna på sommarn :D


Kommentarer
Postat av: Niklas Svärd

Hade ju inte varit helt fy skam! Synd bara att de är så surt att träna dom ;) Haha :D

2009-03-31 @ 15:43:18
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: TobbeJonasson

Haha precis ! inget inget inget KRAMP!

2009-03-31 @ 17:26:30
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: johannniiiiis

hahaa ja trodde de va dina vader först ^^

innan jag läste ! hööhöhöhöh

2009-04-02 @ 18:34:08
URL: http://enjoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0