Geburtstag

Jobb dag!
Fint väder som fan när man gick upp!
Det gjorde mig på topphumör direkt! Den "kicken" kom välkommet då ja glömt ändra tiden på alarmet som då även idag ringde klockan 03.50. När ja stängt av hade ja lite problem med att somna om men de gick ju i alla fall. Vilket känns för jävla bra!

När ja suttit och kollat ut och tänkt FAN VA GOTT VÄDER!!! Under tiden jag åt frukost, ändrade jag min mening direkt när jag kom ut. -13grader :P Men de e rätt gött när det är sån torr kyla :P

Börjar med en stor Nyhet innan jag berättar om mitt. MA bodynutrition Har inte bara utökat sortimentet på Energy här i stan utan har också börjat med Näthandel!! Jag tycker det är tufft av dom och hoppas det går bra! För att ta en titt på Deras Webshop klicka på som leder till anders hemsida. Sen finns en länk till höger! Hemsidan är inte helt klar ännu men kommer att finnas under http://www.mabodynutrition.se/ "inom kort"


 



På jobbet idag har ja gått och pillat lite själv med att rätta till efter rörmockarn och slipat lite golv.
En jävligt soft dag helt enkelt. Vid 10.40 åkte jag till ICA maxi och köpte smörgåstårta te gubbarna och en liten påse kalkon till mig själv^^ Bytte ut bananen mot kalkon idag då alltså :P så det blev nog massa protein där för ja drack ju min proteindryck till på 35g :P Anledningen till smörgåstårtan va då min födelsedag!

Vilodag idag som det är varje onsdag nu.. Det va nästan lite synd! Sjukt taggad på gymmet idag :P
Men det lär ju inte bli sämmre tills imon då :D Tobbe bangar aldrig på rygg/bicce ;P

Ska faktiskt synda i afton. då det är min födelsedag.
Ska byta ut kesellan mot Proteinpankaka och lite lite kesella.. Så får man grädd känslan OCH sylt smaken :D
Fan va ja e smart.. Ja ska ju prova köra proteinpankakan i våffelgärnet då. Se om ja orkar ta en bild. Omdömme på smak ska ni få i alla fall :)

Ska göra en fettmätning på Fredag! samt möjligtvis köpa lite Schlea. inte ett helt paket än dock. Måste prova och se om det verkligen funkar :P Fredags passen är det svårt att hålla fokus faktiskt :P Har dom fått in X-tend på Energy så ska jag handla det också! Detta gör jag dock i affären på Torpa då jag tycker det är gött folk osv där. Fettmätning kan bli problem att göra över internet också!

Nu ska ja kolla på teve och vänta tills klockan blir 18.00 så ja får äta och sen 20.00 så ja får äta igen xD Lite specielt mål vid 20.00 dock :)
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0