Fredagkväll !

Underbara fredag!
Haft och göra på jobbet hela dan.. nästan :)
Tiden sprang iväg. Sen slutade vi ju 3 också.. Börjar bli lite av en tradition.
Gymmet hägrar och första gången jag faktiskt är riktigt sugen på axlar :P

Hantel press     3x10-12 (32.5kg)
Sidlyft kabel       3x10-12 (platta 2)
Millitäråress      3x10-12 (40,60,55kg)
Sidlyft Viktskiva 3x10-12 (2x10kg)

Triceps körde ja pushdown med droppset.. Kommer inte ihåg repsen riktigt..
Full kasse gjorde jag precis en 20:a på :P sen sänkte vi 1 och körde hela 15 plattorna egenom... Fina grejor.
Nacken hoppade jag över idag för ja e så jävla stel :P

Sen träffade jag Niklas som körde rygg och stod och tjötade en stund innan ja körde vader..

Ståendevadpress 3x12 (200lbs)
Sittande                  3x10-12 (50kg)
Stående i smith    3x10-12 (40kg)

Kändes kanon i hela kroppen :P Kände i både ben och rygg efter marklyften igår.. :P
Kändes en del på jobbet idag också. Men det är så de ska va!

Nu är det kvällen som ja inte vet riktigt hur den ska spenderas som står på schemat :P Så egentligen står det inget alls på schemat.. VEM KAN LEVA SÅHÄR!! ;) haha..
Det lutar att åka till Tidahölm på söndag också! Vi får se om det är någon som hänger på! Jacob lät intreserad.. Niklas också! Ni vet han på gymmet me latsarna ;)
Har ingen som vill äta hotell frukost med mig imon.. får fråga pjär.. Men han är ju lite kärring när de gäller det här med ätardagarna .. Han tror ju inte på de.. inte sist vi pratades i alla fall ;)

NU serrö börjar simpsons om 10 minuter.. om det nu går på fredagar?
Märker vi för här ska ja inte sitta längre ;)
Hejsan alla trogna blogg läsare ;) (Niklas,Pjär? )


Kommentarer
Postat av: Niklas

Kommer alltid vara dig trogen ;) Och tack för de söta orden =)

2009-03-06 @ 19:00:39
Postat av: Pjäris

nicklas är rimmarn..:P

2009-03-07 @ 00:59:54
Postat av: Anonym

DEN HÄR BRUDEN ÄR FÖR DJURPLÅGERI!! Läs inlägget.



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment*

2009-03-07 @ 01:07:23
Postat av: Pjäris

vad är det för djuraktivister som läser din blogg tobbe ? humm..

2009-03-07 @ 08:38:25
Postat av: Tobbe

Den som skrivigt inlägget om djurplågri i bland mina komentarer och läser denna blogg kan skriva så om mig också. Jag håller helt med det hon skriver fast hon utrycker sig lite dumt.

2009-03-08 @ 10:07:21
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback