Fredag - SLAPPT!

Idag har de kommit saker ivägen hela dagen på jobbet.. Eller så har det inte kommit några saker alls.. jobbade väll mellan 07-08.30. och mellan 13.00 och 14.30. Sen gick jag mest runt och gjorde mest ingenting med Martin. Men han är så jäävla rolig så de gör inte så mycket.

Han kan vränga rösten så han låter precis som Eddie meduza och "jonbocken". Han kan nästan alla jävla dialoger mellan dom två som gjorts :P Favoriten är när dom ska knulla Rosa! HAHAHA helvete va skoj de e..

Axlepass idag. Blir alltid lite lamt på något sätt.. för liten muskel att köra så kanske. I axelpasset ingår även vader och mage!

uppvärmning 9min

Militärpress     3x20 (40kg)
Sidlyft special 3x20 (2kg :O )
Hantelpress   3x20 (17kg)

Vadpress sittande 3x20 (50kg)
Vadpress stående 3x20 (140lbs?)

Crunch Pilatesboll 3x20 (egna övervikt)
Crunch Maskin       3x20 (?)
Crunch maskin 2   3x20 (?)

Båda sista är fasta maskiner. Glömde kolla hur mycket det va. Säkert pinsamt lite ;)
Orkar faktiskt inte förklara vilka det är heller ^^ haha. Det är FREDA FÖR FAN!!

Ska åka o köpa kebab till pappa nu.. Det är inte lite tungt att gå in där och de bara luktar kebab!!
BTW så är det ca 90st som blivigt magsjuka/salmonella smittade på Alcamo under gårdagen..
Hälsonämden va där och stängde idag ( Det ligger precis vid mitt jobb och det blev stor diskution om vart dom andra gubbarna skulle hämta fredags maten)

Efter ja handlat åt far ska ja handla åt mig sen ska jag till Nicole och ha en slappar fredag!
Imon är det schemalagt in i minsta detalj!.. nästan.. planerat morgonen i alla fall :P
Ska laga spaghetti och köttfärsås typ 7 på morgonen.. så jääääääääääääävla gott!!
Någon som är i närheten så får man gärna komma o smaka! xD
Serveras vid 7-8 tiden!

Nu ska jag dra mig.. TJÄNNA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pjäris

ätaätaätaäta

2009-03-21 @ 00:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0