För att visa att jag inte glömt något så..

Jag skrev ju att jag skulle recensera vad jag tyckte om Massacra.
Men jag har nog kört Fullblown för länge. Ska säga att jag inte tyckte det kändes alls.
Lite tråkigt!

Vi var i Tidaholm idag då. Niklas va inte riktigt sugen på träning idag.
Vilket också va lite tråkigt. Men Mitt pass blev bra :P Fick sjuk pump i bicepsen idag också.
Inte samma känsla som sist men det kändes som dom skulle gå sönder :P haha.. sinnes..
Tog lite bilder.. vågar lägga upp en här idag..

Bilderna togs när vi väntade på att Stefan skulle visa oss några axelövningar.
Anita klagade lite på min hållning idag ;) hehe.. Men det är bra att det kommer nu!
Vore värre och få reda på de när man va 40 :P Fast jag visste väll att jag hade knepig hållning..

Dom axelövningarna kommer göra fredagarna till ett mindre helvete i alla fall :D körde från 4-1kg HEELT sjukt :P

Bilderna som togs,togs för jag va sugen att prova på dom lite tyngre vikterna på stället :P
Egentligen körde jag Rygg/Biceps men som ni ser är det inte det jag kör på korten :P


Snyggaste bilden enligt mig själv. Tagen av Niklas "LatsarN" Svärd


Tyngsta vikterna på stället.. Det blev inte många reps gjorda men några blev det :P
Mest kul grej ;)

Efter passet när vi satt och åt pratade vi med Stefan som sa att mitt träningsupplägg inte va det optimala :P
Skulle lägga in en extra vilodag. Vilket gör att egentligen Marken och magen får gå in på det Riktiga ryggpasset.. Listade jag ut :P men det blir så jäävla jobbigt^^ HAHA
Får prata med Stefan om det någon vecka framöver!

Det  var allt för idag känner jag!
Hejsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla skillat! Sa ju att du skulle få upp dom ;)

2009-03-08 @ 22:12:45
Postat av: Pjäris

biccen börjar krypa fram där ;)

2009-03-09 @ 06:03:08
Postat av: Tobbe

Börjar krypa fram? Börjar gömma sig? :P Har inte sett min köra bicc på ett år :P

2009-03-09 @ 17:01:09
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0