Fick tillbaka suget direkt :)

Här sitter jag och skriker att jag inte vill deffa.. Det är la ingen match för fan!! :D
Idag har ja gjort ett av dom bästa benpassen någonsin tror jag. Riktigt gött!
Vet inte om jag vågar ge all credit till Shleha!

Shleha är en produkt från Nutrend som nu finns i försäljning hos Energy!


Det är ett litet rör med en verkligen Svinäcklig saft i :P
Jag brukar inte vara så tjinkig på hur det smakar men de va o ta supen sen dricka vatten i skölja ur munnen direkt efter! :P Min mor provade nu då de rekomenderas vid långkörningar osv. "Fyyy faan vilken äcklig smak! kan du hämta vatten!" :P men om det funkar kan hon helt klart tänka sig att ta det igen med lite vatten efter :P

Nutrend beskriver produkten, jag tycker till..

  • HÖGEXPLOSIV ENERGI - Kanske ;)
  • ENERGI OCH HJÄRN KONCENTRATION - Koncentration helt klart!
  • FOCUS OCH HÖG KÄNSLA - Fokus, Ajjemen!
  • SEXUELLT LUST STIMULERANDE MEDEL - No need for
  • TRE FAS VERKAN MED FÖRLÄNGT RESULTAT - ??

  • Den sista vet jag inte vad dom menar riktigt. Jag tog min sån här vid halv 3 tiden då jag hämtat mitt protein på Energy som jag är glömsk nog att släppa tankarna från. På förpackningen står det att det är en 12 timmars effekt och det är ju kanon :P haha

    Dagens upplägg var inte annorlunda alls men därimot jävulskt gott!!

    Uppvärmning 9min

    Knäböj                     3x20 (120,120,110kg)
    Benspark                 3x20 (31.1kg?)
    Stefans benövning 3x20 (17kg) 3set dröjde då ja va tvungen att luta mig över handfatet lite :P

    Sittande hamstring curl 3x20 (40.1kg?)
    Framåtlutad hamstring  3x20 (30,20,20)

    Nervarvning och streching.

    Ja säger bara FYYY FAAAN för friskis ledningen att ha alla benövningar på övervåningen.. Jag fick stanna och vila i trappan och kände mig som en gammal gubbe.. och jag är 18 år! USH!! Djurplågeri är vad det är!


    Kommentarer
    Postat av: Niklas

    Intressant att du kallar dig själv ett djur, The beast ;)

    2009-03-16 @ 20:06:49
    URL: http://www.lunarstorm.se
    Postat av: Anonym

    Klarar du göra 20 reps på 120 kg i känböj? hur gör du detta?

    2009-03-16 @ 20:55:22
    Postat av: Tobbe

    Ja du anonym.. Jag lägger stången på axlarna. det är steg ett.. lyfter stången från ställningen-steg 2 steg tre - SHUT UPP AND SQUAT!!!!!



    Ne men det är bara jobba sig uppåt.. började med 90kg. är inte tävlingsdjup heller ska jag erkänna.. men kanske 85grader!

    2009-03-16 @ 22:06:00
    URL: http://mjolksyra.blogg.se/
    Postat av: Tobbe

    Niklas - Jag älskar att du läser mellan raderna!

    2009-03-16 @ 22:07:30
    URL: http://mjolksyra.blogg.se/
    Postat av: MG

    Hihi jag kommer faktiskt inte ihåg =) Var inne på nåns sida som hade dig länkad eller om du lämnat en kommentar =)

    2009-03-16 @ 22:40:12
    URL: http://mammasgroda.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Något bra tips på knäböj att jobba sig uppåt?

    2009-03-18 @ 10:33:37

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0