En pissdag till!

Va i skolan prick 10.00 men lektionen dröjjer till 10.10 :P
Satt i en timme och 10 minuter och pratade om nationella provet som vi ska ha 1 april.
Sen när den lektionen va slut har våran samhälls lärare ramlat och vridit sönder axeln så
vi har en skåning som är skol chef eller något. Honom brukar vi prata om ingenting med till 13.00
och sen sluta. Åkte alltså hem 12.20.

Åkte sen till Niklas när han va på Nybergs.. Stod där och tjötade i någon minut. Sen skulle Big
käka så vi åkte hem till honom och gjorde det och satt och tjötade om ingenting och JS dieten ;) haha.

Sen skulle han till huskvarna. Då hängde ja på dit sen åkte jag och tränade. Bröst och triceps tisdag!

Uppvärmining 9 min.

Bänkpress                     3x20 (20-30- 50-55-60kg)
Flyes hantlar                  3x20 (12-12-12kg)
Uppåtlutad bänkpress 3x20 (47kg)

Pushdown           3x20 (platta 10-8-8)
"Kan inte namn" 3x20 (platta 6-6-5)

Nervarvning & Streching.

Flyesen kan jag nog köra 15kg på nästa gång. Det första settet i alla fall!
Den övningen jag inte kan namnet på ska jag försöka förklara :P
Det är i kabelstället så sätter man den längst ner, tar sen repet som du håller över huvudet och trycker upp mot taket.
Sen tillbaka till 90graders böj på armarna så du har repet bakom dig. Och upp igen :P


Förövrigt: En riktigt bra låt. Och en riktigt go video på det!
Rock n' Roll, brudar och bilar! Ultimat ;)
Enjoy!!


Ska nog åka till Energy och tigga till mig en PF tröja till. Förbannat snygga tröjor.
Och rätt gott med lite träningsgrejor även till vardagen ;) haha.
Visa va man sysslar me egentligen!

Tjenare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0