Det gick bra, men kändes så fel..

Jag la förmodligen av mig min Ipod i omklädningsrummet eller något i fredags på friskis.
Så idag fick jag köra utan musik. Kände inte samma tagg och man va inte lika på G eller hur man ska säga :P
Musiken spelar så sjuk stor roll, det hade kanske gått bättre kanske om det inte vart knäpp tyst på friskis, men det är klart! Har Tobbe glömt sin mp3 så kan vi ju inte spela musik! Ne de går inte.. Det är bättre vi sparar på våran ljudanlägning just den dagen. jahadå!

Men jag slängde på samma vikter och det kändes bra, fick bra pump i benen som jag alltid brukar få.
Det är så gött när det drar såfort man lyfter benet :P Dagens upplägg blev som förra veckans då ja fick extra bra pump då!
Uppvärmning 9 min

Knäböj           3x20 (70,110,120,120,kg)
Smith övning 3x20 (17kg,17kg,17kg)
Benspark       3x20 (40,40,40lbs?)

Sittande  hamrstringcurl 3x20 (49,49,49lbs) En platta mer än vanligt tror jag minsann :P
Liggande hamstringcurl 3x20 (20,20,20kg)

Nervarvning och strechning.

Imon är det bröst och triceps!
Det är inte bara bröst och triceps utan även det sista 20reps passet denna perioden!
På onsdag är vi träningsfria och på Torsdag är det tung rygg som gäller :D Fiiint!
Se om man pallar dra fullt magg 1 set i Latsdragen :P Tror inte det men det kan gå med vilja, och en Ipod :P

Nu har Nicole kommit hem så jag ska åka dit snart :) Hon pysslar med något annat så ja ska sitta o ta de lugnt i 2 sekunder till sen blanda kesellan och slänga träningskläderna i tvätten!
Hoppas ja ska åka till Stefan på Onsdag.. Se om ja kan få lite nytändning på deffen eller möjligtvis lägga ner den ett tag!
Jag sitter och funderar på om ja äter lite för lite fett! Har av någon anledning stannat av helt med Omega 3. Har inget när jag lagar maten.. Kesellan är ju i o f s 2.5g fett i också ;) och 3g per 100g kyckling, som jag tar bort innan jag slänger in den i ugnen... Kan va så :P

Gutt!

Många frågor till Stefan! Han har de jobbigt den stackarn :P
Nu ska jag göra det där ja skrev innan ja kom på att min diet suger pung! Tjänare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge inte upp nu för sjutton!!!

2009-03-30 @ 19:52:00
Postat av: TobbeJonasson

Men jag är ju så liten jue!!!

2009-03-30 @ 22:20:00
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Pjäris

GE UPP FÖR FAN! LEV LIVET :D

2009-03-30 @ 22:22:40
Postat av: TobbeJonasson

Fetpjär :)

2009-03-30 @ 23:13:33
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Niklas Svärd

haha kämpa på! Och maten såg ju inte så äcklig ut dö ;) GE MIG!

2009-03-31 @ 12:47:52
URL: http://www.lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0