Ätardag med Pjär&Niklas.

Gick upp klockan 08.00.
Sänkte en halv påse m&m:s och en 33cl cola.
Ringer Niklas och Pjär och bestämmer möte 09.00 på Scandic Poralen Jönköping.
"Vi vill äta frukost" säger jag och det kostar bara 100spänn per person.
Riktigt schyst frukost buff'e måste ja säga.. Det enda ja saknade var jordnötsmör ;)
Denna lördag åt vi frukost i lite över en timme :P Det fanns så mycket gott :D

Direkt efter det gick vi till hemköp och jag köpte endast vatten men Pjär laddade upp inför dagen med godis och glass!
Lite imponerad av deffarN nu när han släppte lös ordentligt ;)

Han åkte hem och jag och Niklas till Energy och jag gjorde en uppbunkring av shakers som glömska Tobbe ställer ifrån sig lite var stans :P Hämtade även mitt bälte på Friskis som jag glömde i torsdags :P HAHA. Så jävla dåligt minne..
Fick även lite lappar av Anders att sätta upp. Hoppas dom gjorde de på Friskis bara. Lapparna va inte det ända vi fick av Anders. Jag fick även ett smakprov på Massacra. Ska ringa och kolla sen hur lång tid innan man ska ta de.. Eller googla :) Rescention på det kommer ikväll!

Hämtade bakis Nicole och skjutsade henne och Lisa till max där även ett halvt friscomål slank ner :P
Sen någon gång på dagen, När vi vart hos Henke så åkte vi till IKEA och köpte korv :P As goa ju :D
Efter allt detta åkte vi till pjär och kollade på hockeyn! 7-0 HV :D NIIIICE :D
Godis och läsk förtärdes till detta och mat eran fortsätter :P
Pjär bjöd även på Protein Pankaka från ProteinFabrikken!
Ska göra det till Nicole idag och se vad en normal människa har och säga om det ;)
Själv tyckte jag dom va riktigt goda och att alla borde ha en burk hemma ;)

Mättnaden satt i men jag och Niklas åkte till ICA maxi för att räkna på en ny diet som vi kom överens om att den skulle hamna på mellan 1500 och 2000kr i månaden. Beroende på vilket protein man använder sig av. Riktigt billigt med tanke på att min kyckling kostar 1500kr i månaden + protein för 7-750kr i månaden +grönsaker+andra tillskott :P
Pengar spelar ju en ganska stor roll om man går i skolan faktiskt :)
Mer än så av det här projektet avslöjar vi inte för allmänheten!

Sen va ja tvungen. Frästelsen blev för stor. Aftonen slutade på DONKEN :D
Ny börjare i sortimentet..+2bigmac+2kyckling jr+1cheese+2cola+1muffins+pommes :P
Idag ska de brännas fett :D Så smårningom ;) HAHA.
Pjär har nog redan simmat flera kilometer redan :P
En kille som får ångest :P Det är lite synd.. Men nu tror ja han börjar fatta att det är fint med ätardagar!
ska även lägga in en bit av en dialog här.

Tobbe - Ja har en kompis som inte tror att tiderna spelar någon roll under deff..
Anders - Tiderna är ju A och O
Tobbe - Han säger "Kroppen har ingen klocka".
Anders - Ne de har den inte heller.. (pust,stonk) Men inculinhalten har!

Så Pjär. Ville bara att du skulle få det klargjort för dig :)

Sen är det någon som skrivit om djurrätt på min blogg som kommentar på förra inlägget.
FEL BLOGG FITTNYLLE!!
Jag håller helt med kvinnan som skrivit detta inlägg! Hon råkar bara uttrycka sig ganska korkat.
Inte om att päls är snyggt.. ja ser ingen skillnad på fejk och riktig.
Men! Vi ska döda djur, Vi ska äta kött! Människan är faktiskt skapt för det.
Sen om vi slaktar ett djur för att vi ska äta det, blir det inte en viss logik i att använda alla delar på djuret som pälsen då?
Veganer och Vegetarianer har ofta anledningar till att dom ska va det. Men det finns så jävla många korkade vegetarianer. Som skriker "ÄÄT INTE KÖTT FÖR DET GÖR INTE JAG OCH DET ÄR BRA FÖR DJUREN"! Skulle ja gå runt och skrika "ÄÄT BARA KYCKLING OCH POTATIS FÖR DE GÖR JAG"? Nee.. Sköt er själva och skit i andra!
Jag hatar folk som skriver sånna inlägg. USH!

Nu lät jag arg. Det blev jag också. Men jag är en glad kille. Ska snart äta här :P
Se om ja får liv i Nicole snart me :) Sömn tuta! :P
Blir nog tidaholm idag också! Niklas verkar taggad, ska ringa till jacob inom kort ;) Hoppas på lite bilder då :)

Tja!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Sjukt rolig och fin dag :D

2009-03-08 @ 10:50:50
Postat av: Pjäris

jaja insulinet känner väl av tiden lite kanske men den märker fan inte om man skjuter på alla tider en dag :P

2009-03-08 @ 12:58:30
Postat av: Tobbe

men för att kunna skjuta på tiderna en dag måste du ju ha tider pjär :D

2009-03-08 @ 20:27:19
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0