Yes! Nått att göra :)

Hela dagen idag, det fanns massor att göra :P
Helt underbart. Tiden bara försvann.. Den blev 9 den blev 11 den blev 13
sen var det dags att gå hem :)

Eller till mitt andra hem ;) FRILLE!!!!

markpass idag :P Lagom taggad..
Men markpass står de markpass blir det.

Mark 3x20 (110kg)
Rygglyft 3x20 (min egen övervikt)

Situps på boll 3x20 (15kg)
Crunches i maskin (platta 90?)
situps negativ vinkel 3x20

Stefan sa idag att hädanefter blir det fan inte 100 situps om dagen inte, utan
magen ska tränas precis som alla andra muckler. Men du kan lägga in 2 pass i veckan.
Då väljer jag måndagar&torsdagar för i mark och böj använder man magen så pass mycket så de e lika bra o köra slut på den helt, kommer dock va jobbigt på måndagarna.. får prova och kolla ;)

En ätardag har inte varit så här efterlängtad nån gång förut :P
Så sjukt sugen på vecuvio med sås och framför allt :P HELG BUFFE PÅ CHILLI THAI :D:D:D

men men, sov gott damer o herrar!

Kommentarer
Postat av: Nicke picke

Nu har jag fått läsa denna blogg tre gånger!! Skärpning! Ska ju vara nytt när jag kollar ;)

2009-01-18 @ 02:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0