Torsdag, sista dagen utan synd!

Jaha, En seg jävla torsdag avklarad!
Skulle avetablera östra kajen helt, men transab killen fattade fel och sket i oss.. Fin kille!
Tur att Kjell är en jävel på o ljuga ihop historier :P

Det var mark/magpass som gällde idag, det var ja inte ett skit sugen på egentligen men
de fick gå an! Imon ska jag ju ut och synda med alkohol i mängder.. Ska de göras, ska de göras ordentligt!
Känner redan av ångesten ja kommer ha på lördag :P men de får man fan unna sig ibland :P

Dagens pass började med mark som sagt

Marklyft 3x20 (115kg)
Ryggres 3x20 (5,5,0kg)

Situps på boll 3x20 (5kg)
Benlyft 3x20 (slut från marken. 0 intesitet..)
Crunch maskin 3x20 (platta 70)

Efter detta pass, som blev rätt gött ändå efter marken, när man fått upp flåsen lite.
Åkte jag till Energy. Vem satt där inne och mös om inte Anders Lundgren i egen hög :P
Jag kom dit vid 18.00 ungefär och stod och tjötade i en timme, tills dom skulle stänga :P
Kul och tjöta med likasinnade.. Fast han är nog 100gånger klarare på området :P


Lundgren inför Luciapokalen,

Köpte Xtend, som jag ska börja ta precis innan träningspasset slutar.. eller under passet.
För att kunna ta lite längre tid på mig innan jag MÅSTE äta :P
Det är på något sätt protein, fast ändå inte? ;)
För säkerhets skull laddade jag upp med Fullblown också :)

Imon blir det som sagt utgång med jobbet.
Slutar kanske 13.00. hem om byte osv..
Ta ett par bärs hos Göran : Random tid
Ölbowling 19.00
"Amrikansk buff'e" :20.00
Ultra supa : 21.00 -

Så jag skriver nog inget här imorgon, förlåt Niklas!
Och för Pjär när han läser - Du når snart samma nivå ;) KOM IGEN NU!!!

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör nog pierre mer taggad på att gå ut än att träna när du skriver sådär...^^

2009-01-29 @ 20:44:37
Postat av: Pjär

haha. läste lite om No-xplode idag. Såg ut att vara förstklassig produkt. eventuellt köp på den då mitt kre-alkalyn är slut..mums..

2009-01-29 @ 20:48:45
Postat av: Tobbe

Inte när han ser att ja skriver så här -

Stannar pjär hemma medans ja går ut, får han ytterligare försprång till brädan ;)

2009-01-29 @ 20:48:47
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Sockan

Eeyyyy... kan ju inte lägga NO-explode ! :D För mkt bullshit om den! hade den ett tag, visst man blev pigg men ingen Coleman dock : / Säger bara : BRUTAL FX!

2009-01-29 @ 22:13:04
Postat av: Pjär

gahh alla säger olika för alla funkar olika...skulle få ett smakprov av alla produkter i världen för att hitta rätt =( kanske nån spruta också så de blir lite riktiga grejer ;) inga goa brudar runt munken idag heller...

2009-01-30 @ 08:19:35
Postat av: Nicke Picke

Det gör inget Tobias!! Det får bli din lediga dag idag!! :)

2009-01-30 @ 20:08:17
Postat av: Tobbe

Har också bara hört skit om NO-xplode eller vafan de heter.. Massa som säger att det är skit.. finns ju flera olika varianter på Energy.. Ja kan bara rekomendera att gå ner dit hädanefter :)GG has nothing on Energy!!

2009-02-01 @ 16:47:35
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0