Torsdag 8/1-09

LETA JOBB SUGER PUNG!

Fan att de inte finns nått vettigt o göra :P
Småpill här småpill där.. men snart kommer vi igång igen :)

Markpass idag.
Va sugen som fan på o träna, och det gjorde jag!

3x20 mark (100,120,107.5kg)
Hypersträck 3x20
Rygglyft på mattan 3x20.

Sen brukar ja köra mage stenhårt. Men helvete vilken träningsverk jag hade :P
Blev 3x25 situpps sen va ja slut :P

Energin va de inte allt för gott om heller efter marklyften.. Tur man har mp3 så man slipper
höra va alla som kollar säger, eller vad jag själv skriker xD

Imon är det fredag också, skönt som fan :)
På söndag åker Nicole till fjällen, vilket innebär att ingen blir sur om jag går upp tidigt och går en svängom :)
Det blev hon faktiskt inte i tisdags heller, det trodde ja hon skulle bli :)

ska köra förbränning 3-4 gånger i veckan nu.. alltså - en gång mer än nu :p
Simmning + 2 morgonpromenader.. kan bli 3 om jag börjar på söndagar också :)

Tack för idag, slut för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0