Tisdag trettondag jul 6/1-09

Nicole sov hos mig idag!
Klart hon ska titta på JVM i hockey kvart över 1 :)
Fram tills dess kollade hon på Erik&Mackan avsnitten jag har på datorn.

I början va de skit svårt o sova för ja låg o hörde va dom sa o små skratta för mig själv :P

Men jag somnade i alla fall och vaknade inte förens 01.15 då Hockeyn började ocn Nicole råkade
ha lite högt på teven. :P Nu är det inte så farligt men då va de en döds synd! Somnade om på 2 röda :P

Innan vi gick och la oss igår kollade vi på HV71 - Rögle som slutade 5-6.
Sista målet som chris abbot gjorde va ett solklart spark mål men det va någon viktig gubbe som missade det ;)

Idag i alla fall gick jag på Deff-promenad igen klockan 5, vilket inte va så jobbigt som de låter alls idag.
Med tanke på hur länge ja va vaken och när jag blev väckt va ja riktigt pigg^^
Körde på understället jag fick av mor och far i julklapp.. Lysande!
Jag han till och med börja svettas trots de kalla vädret.

Inte kallast, Men kallt :)




















 eftersom jag precis bytt till 20reps igen kändes de rätt bra i benen i morse^^
Nu har jag 1 middag kvar innan jag ska åka och träna bröst och triceps :)
Det blir nog runt 15.00 tiden idag när man är ledig. Spara lite tid på de viset.




(Kunde inte hjälpa att det blev centrerat, mysko grej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0