Tisdag igen!

Idag låg morgonpromenaden värkligen i risk zonen :P
Satt o tjöta med människor på MSN igår o glömde bort tiden.
Halv tolv blev den nog minsann innan jag gick och la mig ens..
De va inte så farligt tänker ni men ska man upp klockan 5 så blir de tungt :P

Kom i alla fall ut vid halv 6 snåret och började vandra på igen.
Idag började jag med högerfoten, så alla vet.

När jag kom hem käkade jag och gick och la mig igen :P haha.
Bad pappa väcka mig vid 9 så gick jag upp och åt och åkte till skolan :)
Väl i skolan kommer jag på att samhällen är inställd idag, vilket innebär att jag har 1 timme och 20 minuter
Svenska på hela dan :P Som tidsfördriv mellan klockan 12 och träningsdags - 15.30 hängde jag med
Adam och Winther till falköping och hämtade en intercooler till adams bil :)

De står ju bröst på Schemat idag.

Började i bänken på 70kg :)

bänkpress 3x20 (70,70,60kg)
Flyes 3x20 (platta 3)
Hantelpress (20,22,22kg)

Triceps körde jag liggande "French press" tror jag det heter..

French press 3x20 (20+stång)
Push-down 3x20 (platta 10)

Fick ingen riktig pump i tricepsen idag.. lite tråkigt men dessvärre i bröstet idag :P
Fick anstränga sig för att stå rakt :P

Efter blev det situps 4x25 :) på sån där boll..
Känns mycket bättre när man gör dom där.

de känns som om sex packet kommer lite, lite närmre :P Jag vet att det är långt borta men
jag ska ha det innan pjär har det :D haha

Jag har förstått att inte alla älskar metal.. men för dom som gör och vill prova nått nytt tycker jag ska prova
"I Killed The Prom Queen". Dom har gjort en låt som heter Like Nails To A Casket. lyssna på den :)

Tjipp!!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

"sån där boll.." heter annars pilatesboll ! ;)

2009-01-13 @ 22:51:59
Postat av: Tobbe

Tack för de! pilates boll va namnet :)

2009-01-14 @ 20:06:31
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0