Söndag 4/1-09

OFF-veckorna är över och deffen börjar imon..

Nu tänker man att jag ska tänka - FAN FAN FAN!!!!!!!!
Men de gör jag faktiskt inte :P sen har man ju gått upp 5kg på 14 dagar också :) haha
Det tar vi tag i direkt nu!! Ge mig 2 veckor så e vi + - 0 ;)
109 feta kilo :P uj uj uj...

Men men.
Idag har jag varit och simmat med Niklas :)
1.5km på 55 minuter idag igen :P
dom första 200 eller om det var 300meterna gick riktigt segt :P
Både jag och BIG måste vart trötta idag.
Så om vi håller vårat slut tempo hela sträckan nästa gång kanske vi kan gå ner på 45 minuter?
KANSKE KANSKE KANSKE :P
Jag trodde först att jag hade simmat 1.5km när jag bara simmat 1.3 :P då kändes de tungt att ta
dom sista 200 meterna men de gick ju :)

Vi provade att väga oss innan och efter bastun och man tappade ju ett par hekto ganska snabbt asså :)
Ja vet att man går upp dom direkt när man dricker men vi satt inte i bastun mer än 15 min och jag tappade ett halv kilo :P

Kunde inte välja bild, båda va så vackra, så fulla av kärlek!

                                     Precis innan jag gick ut..


idag har ja käkat en jävla massa lax o pasta :D 500gx3 :) sen plus frukost och 11 "fika"
FEEETT NAAJS :) 
imon blir de de gamla vanliga schemat :P Men jobbar också så de flyter på.
Värre på Tisdag när jag är ledig, men det innebär att jag kan morgonpromenixa :)
Så snart är det dags att laga kyckling!

Seee yaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0