Små pill och lite tak till - Mark träning

Massa små pill och lite stillastående tid ida på jobbet.
Det är så vi jobbar, stillastående ;) haha.

Körde mark idag.
Innan idag visste jag inte att man kunde få pump i korsryggen :P
Efter mark kände ja mig lite stel, sen efter sprang jag till "hypersträck bänken

Mark lyft 3x20 (120-110-115kg)
hypersträck 3x20 (egen övervikt)

Efter det kändes det som jag inte kunde gå :P Eller, jag kunde inte gå :P
Sista repsen i hypersträcken lyfte jag mig upp med armarna bara :p

Situps-pilatesboll 3x20 (5kg)
Crunch maskin 3x20 (70lbs??)
Cable crunch på knä 3x20 (platta 14)

Känns fortfarande i magen :P
Imon ska jag gipsa tak OCH träna axlar efteråt.. får se hur de känns :P
Men det är ju inte något av dagens problem. Jakten på Verina goes on!!

Kommentarer
Postat av: Sockan

Dina mark e sinnes :D

2009-01-23 @ 10:02:05
Postat av: Tobbe

Tack för det.. då e de alla andra 200 övningar kvar :D Train insane ;)

2009-01-23 @ 19:53:54
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0