Slappar månda ;)

börjar skolan 8.10.
Va lite stel i benen efter promenaden faktiskt men ja smyg strechade lite ;) haha.
Sen gick vi runt o slappade nästan hela dagen :P Gjorde lite instuderings frågor.
SLAPPT!! Gick till gymmet typ 14.00..
Det är ben som gäller på måndagar, vilket jag va taggad för idag :P

Har bestämt mig för att försöka öka i knäböjen varje pass tills de värkligen säger stopp.
Höjer lite försiktigt med 2.5kg varje vecka.
Idag blev det alltså 112.5 kg :)

Knäböj 3x20 (112.5kg)

Benspark 3x20 (90lbs tror jag det står för)

Benpress 3x20 (200kg)


Sista setet i benpressen va så sjukt :P Bara låg och skakade dom sista repsen :P

Tur att man kan höja ett snäpp till på podden :P


Enkel hamstring curl 3x20 (50kg)

Dubbel hamstring curl 3x20 kommer inte ihåg vilken platta det va, men tungt va de! :P


5 minuter nervarvning på cykel och streching.

Hade några o tjöta me idag, då blir det lite roligare att strecha :P


Kändes i benen när jag skulle gå ner för trappan på friskis :P Då vet man att man fått

rätt go kontakt i alla fall :D


pusspuss!!


Kommentarer
Postat av: Nicke picke

Det är tur att du är ordentlig och inte gör någon drastisk höjning med vikterna ;)

2009-01-19 @ 22:20:44
Postat av: Tobbe

De vet du BIG ;)

Ska va rädd om knäna, man har ju bara 2..

2009-01-20 @ 06:47:09
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0