Ont i huvet.. 14/1-09

Hela dagen har jag haft ont i huvet.
Förstår itne varför.
Dricker bra.
Äter bra.
Jag är ju knappast sjuk :)

Hade och göra idag på jobbet fram till typ klockan 11.00
Sen gick jag och drog fram och tillbaka och letade jobb.
Dom andra betongarna gjöt idag, men de finns inte jobb till 4st betongare när man gjuter.

Fick skruva lite plåtregel efter lunchen, prova på det också.

Som sagt hade jag ont i huvet hela dagen
Fram till jag gick in på gymmet, när jag bytte om bara släppte allt.. så jääävla skönt :D

Så kunde man topp prestera idag igen ;) hehe.
Började med att köra maskin idag.
vet inte vad den heter..
Maskinrodd kallar jag det idag :) För den som hänger på friskis - Vid tittfönstret till spinningsalen,
även längst ut mot löpbanden!

Maskinrodd 3x20 (130 plattan)
Latsdrag 3x20 (12 plattan)
Stångrodd 3x20 (60,60,50kg)

Sen kommer vi till delen då NO extreme kickar in..

Hammercurl 3x20 (17kg)
Stångcurl 3x20 (17.5kg + stång)

Man får sån pump i bicepsen att man knappt kan röra sig..
Det blir defenitivt jobbigare att tvätta håret i duschen :P

dagens mage blev 100 situps på PILATESBOLL!!!
Det har Linn lärt mig att det heter.

Jag gissar att jag har ont i huvet för ja sovit för lite.
Så jag ska lägga mig väldigt tidigt idag. runt 21.00 :) haha
Sova e ju fint.

Sovgott då :)

Kommentarer
Postat av: Linnsan

hahaha, kul att JAG för en gång skull kan lära dig något om träning ^^

2009-01-15 @ 21:51:03
Postat av: Tobbe

tekniskt sätt så lärde du mig inget om träning.

Mer hjälp med träningsredskap ungefär.. samma sak som ja skulle fråga dig vad bollen man spelar innebandy med heter..

2009-01-15 @ 21:52:35
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Nicke picke

haha det är helt oacceptabelt att ta träningsråd från en tjej eller Tobbe? xD

2009-01-18 @ 02:01:38
Postat av: Tobbe

Helt rätt Niklas.. de går bara inte.. Kanske om hon heter Anita och jobbar på energy :)

2009-01-18 @ 17:56:18
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Nicke picke

aa då är det ett kanske ;)

2009-01-18 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0