Onsdag, Halvaktiv^^

Hade lite och göra på jobbet ida, slet dock inte ut mig... alls :P
Skulle flytta på lite bodar vid östra kajen, tiden sprang iväg bara av att gå imellan byggena :P
Hade en timmes rast vid 9 och halvtimma vid 11 :P

Idag är det ju onsdag, med rygg på schemat :P
FAN VA JA ÄLSKAR TRÄNA RYGG!!!

Johan skulle köra bänkpress idag så ja började med stångrodd så ja kunde
hjälpa johanski lite granna.

Stångrodd 5x20 (20,40-3x55kg)
Sittande rodd 3x20 (platta 9,10)
T-bar 3x20 (25,35,35kg)

Hammercurl 3x20 (12,17,17,17kg)
Sittande stångcurl 3x20 (15+stång)

Sen körde ja lite småövningar i cable maskinen för ja kände att ja inte krämade ur
riktigt allt ur armarna.. det är fan svårt! får jobba på det :P
Nästa rygg pass är det dock 10repetitioner som gäller :)
Man får kanske inte samma pump.. Men man kan lägga på lite vikt igen :)

Ska försöka komma ihåg att ta med extra protein imorgon.. Ska till energy, höll i en burk med protein ja skulle köpa
men ja ställde tillbaka den och gick, förstår mig inte på mig själv.. Det löser sig!

simpson/kyckling

TJA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh så skönt att se att du kör på mina vikter..sen ser man hur många reps du gör då e de inte lika kul längre.. rock on

2009-01-28 @ 22:23:20
Postat av: Becci

Hammercurl...måste allt ha så krångliga namn??!

2009-01-29 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0