Onsdag 7/1-09

Jobb dag idag!
Utan jobb :P Mest slöjobb..
Forma lite, slipa lite golv.. soft :)

Jag kom precis på att jag skulle ta bilder idag.. men de glömde jag såklart :P
Sen kanske det inte är så intresant att se dom bilderna^^

i slutet av dan, eller efter middagen hade vi typ inget och göra.
Martin satt och tjötade gamla minnen med Kjell :P Det orkade jag inte lyssna på längre än 20 minuter
så jag rykte tag i en sopkvast o gick o nynna på ZZ top låtar :)

Efter jobbet bar det av till gymmet som vanligt :)
20 repetitioner idag också, Jävligt gött faktiskt.

3x20 Latsdrag (platta 12)
3x20 T-bar (30kg)
3x20 stångrodd (50kg)

Hantelcurl 3x20 (15kg)
Stångcurl (12.5+stång) <-- Låter så jävla töntigt men ändå står man där o flåsar som ett as :P

Efter jag kört detta så har ja ju lovat mig själv att trimma magen lite oftare :)
Jag började som vanligt med 3x20 situps på boll med 5 kilo på pattarna :P

sen kände jag att - de här va ja sugen på.
Körde fler situps på en bänk 3x25. Precis när ja va klar med de blev en annan mag övning ledig.
Så jag körde den också.

Hoppas de känns imon :D

En av låtarna som spelades om och OM och OOOM, igen va Legs med ZZ top :)
Förjävla sköna killar.. kolla när dom spela gitarr på parkeringen.. fy fan :D

simpsons : 20.00 - 21.00
Laga mat  : 21.00 - 21.40 ;)

Kommentarer
Postat av: Beccaï

Du börjar fatta greper nu!! Mage 3ggr/veckan har gett mig NÄSTAN 8 rutor....faktiskt ;P

2009-01-08 @ 02:26:17
Postat av: Tobbe

Men brudar ska ju inte ha rutor :P Lägg ner de där nu..

2009-01-08 @ 19:57:13
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0