Måndag igen :) 12/1-09

Gööött me sov morgon :)
Eller jag började 8.10 då vill säga :)
Men som vanligt dom här dagarna så blev det inte sovmorgon så ja vet inte varför jag skrev så.
Om jag ska va ärlig..

Jag va ute och gick idag igen. klockan 5 :)
Eller i ärlighetens namn kom jag nog inte ut förens 20 över :P
Jag är också helt överens med mig själv om att jag blivigt en fullfjädrad
Facebook slyna :) Tobias Jonasson heter jag där för dom som inte kan lista ut det :P

I skolan idag skrev jag om en uppgift jag gjorde innan vi fick lov och lämnade in den.
I mellan omskrivningen och inlämningen blev det nog 2-3 timmar av rundvandrande o tjötande med alla
andra i skolan :P

Gick trots allt hem vid 2 någongång.. det är inte fel :P Och det tänker jag fortsätta med på måndagar^^

Idag är det måndag och det betyder ben :)
Fick för mig att jag skulle klara 110kg i knäböj idag, vilket jag gjorde.
Dock var ja lite grund sista settet.. Men i sista settet är det okej, då vet jag att dom 2 första bitigt ordentligt :)
Hela dagens schema blev

Knäböj 3x20 (110kg)
Benpress 3x20 (200kg)
benspark 3x20 (platta 3-4)

Enkel hamstring curl 3x20 (30kg)
Dubbel hamstring curl 3x20 (45.5)

Jag är osäker på vikterna på den sista och bensparken
Det är bara köra tills de svider i benen^^
Ben är den ända kroppsdelen som faktiskt är riktigt skön att strecha också :P

Hittade även en ny tränings metod som någon nyfiken kanske vill prova på?
HAHA.. väldigt lustig träning men ja kan tänka mig att det är jobbigt..
"Sledgehammer training"

Nu ska jag försöka lägga in min Facebook bland länkarna till vänster:P

Tjipp!!

Kommentarer
Postat av: Nicke picke

Den såg fan jobbig ut xD Synd att man inte har tillgångarna att testa just nu ^^ facebooks slynan T.Jonasson är du elle?

2009-01-12 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0