Fredag 9/1-09

Äntligen fredag!!

Så jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla
tråkigt på jobbet idag! USH!!!

Tur att man har något att längta efter i alla fall :)
Nicole ringde idag, vid 13 tiden om jag inte minns fel.
Tagit körkort hade hon gjort :P (Grattis)
Avensjuk så ja ville spy.. så nu ska jag hinna med att övningsköra och träna o jobba o skolan o faaaaN!

Att dygnet bara har 24 timmar, det är förjävligt.
Jag skulle ju prova Strength NO extreme idag.
Kände inge vidare pump, visserligen körde jag axlar,vader och lite triceps..
Tricepsen får man alltid gött pump i och axlar vet ja inte hur de känns med pump :P
Vaderna känns alltid lika sönderslitna efter ett pass ^^

Nu sitter jag och river bland gammal skit på skrivbordet och väntar på Nicole.
Magnus Samuelsson ska ju dansa på tv 4 ikväll ^^ Kan bli redit kul o kolla på :P
Hoppas han har en riktig 60kg:s brutta han kan kasta runt lite med :D

Idag har jag faktiskt tagit kort, med min mobil :P
Men mobilfan krånglar ju såklart så ja kan inte lägga in nån bild idag heller.. HEFLETE!!!

Nu har tillräckligt gått åt helvete idag, så nu ska jag lägga mig i sängen och bara halvsova tills Nicole kommer
och kolla på magnus samuelsson och fortsätta halv sova :)

Trevlig helg, om det inte blir nått mer inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0