Freda du ljuva fredag!

Det är så gött att vakna på morgonen o veta att det är fredag :P
Tog dock tid att komma ur sängen idag..
20 minuter i 6 mer korrekt^^

Hade lite tak kvar att gipsa idag. vilket var dagens "beting"
Så nu dom här 2.5 dagarna har vi gipsat 294m2 tak.. 2 gånger kan man ju säga,
eftersom det är 2 lager gips.. dom räknade ut att det är 6ton i enbart gips :P Sen hänger det ju i en stålkonstruktion också :P o varenda jävla gipsskiva har jag haft över huvet :P hade träningsverk i axlarna idag, men va står det på schemat på fredagar? Jo axlar :P så de blev det :P

Hantelpress 3x20 (17,20,17kg)
Sidlyft viktskivor 3x20 (7.5kg)
Millitär press 3x20 (50kg)

French press 3x20 (20kg+stång)
Pushdown rep 3x20 (platta 6)
och en övning som ja inte vet vad den heter :P

Sen blev det 45minuter intervall träning på bandet :P löpa 5min gå 5 min..
Svetten sprutade över hela nerevåningen... Springa e ju inte min grej^^

Fick svar angående träningslokalen idag. Det verkar lösa sig :)
Pratade med en vän vars far är F.D Styrkelyftare och sålde vikter innan pension..
Ska se om jag kan köpa till mig lite hantlar för en 10.000 kanske sen är det bara att börja :D
Det är förståss mycket pengar.. men det är också mitt maxpris^^
Senare problem.

Imorgon är det lördag. Och jag är sjukt sugen på pommes med max dressing^^ det kan hända att jag smakar lite på det imorgon :P nu ska ja kolla på simpsons o absolut inte laga kyckling^^

TJAA!!


Kommentarer
Postat av: Nicke picke

Du är allt en skötsam pojk som jobbar och tränar hårt!! ;)

2009-01-24 @ 03:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0