FÖRLÅT NIKLAS!!!

Nu hann jag inte uppdatera i fredags då jag ängnade kvällen åt Nicole :P
Så mitt senaste inlägg var i torsdags.

Så nu ska jag få plats med både Fredag,Lördag OCH söndag på ett inlägg :P

Fredag:
Kommer jag knappt ihåg :)
Jag hade och göra hela dagen i alla fall.
Plockade undan efter mig från torsdagen, sedan fick jag agera snickare.
Började bygga vägg :) gjorde allt utan att fullskruva gipsen för de e så jävla tråkigt^^ haha
Gipsade knappt alls, för det är helt enkelt inge vidare :P

Reglade och isolerade, alla klagar på att det är tråkigt men jag tycker fan inte det :P
Det syns verkligen att man gör något :P man kommer nånvart.
Ska man skruva gips tar de ju en evighet :P
Plåtreglar överallt också. kapa till ett 10 tal i stöten o slänga upp.
Som vi säger på bygget : tjoff tjoff - Färdigt är det!

Lördag :) Jag vaknar halv 8 av att blåsan trycker på som vanligt :P
När jag väl stält mig upp låter magen som ja inte ätit på 3-4 dagar :P
Dagen i ära klippte jag i mig 3 baguetter med olika innehåll^^ 
Sen åkte jag och Nicole till Out company.. hittar en T-shirt.. provar o kollar på prislappen..
700 spänn!!! FÖR EN T-SHIRT?! Vem e så jävla korkad.. 
Sen åkte vi och hämtade min kavaj som vart hos skräddarN ;)
Den va ju tvungen att sys in i midjan lite (n00g inte nöjd :P)

Inne på ChilliThai ^^ MUMMA :D



Sen blev det buffe på Chilli Thai :) så jäävla gött :P 
Big va också me men han vek ner sig lite ;) haha..
sen åkte vi hem till Nicole och åt mat (Nej inte direkt) :P
Precis när vi ätit åker vi till Sebbe och spelar poker :)
Det va riktigt längesen så man va lite slirig, men de gick ändå rätt okej :P 
Vi gav ju sebbe segern.. 
När vi gett Sebbe alla pengar så skulle jag bara ha en vecuvio med sås :P
Åkte till Evergreen och blev djupt besviken... Inget slår Santan i Hovslätt :P
Sen va de slut på dagen o vi åkte hem o sov :) 

Söndag
Jag vaknar inte förens klockan 11. :P
Det va nog precis vad min kropp behövde :P
Eller jag vaknade klockan 5 först, för jag hade glömt stänga av alarmet på telefonen :P
Det uppskattades även av Nicole ^^ NOT!
Eftersom jag syndat med tiden redan fortsatte jag i samma takt^^ Käkade vanlig frukost med
Mackor och leverpastej<3
Sen åkte jag hem 10 i 1 och hämtade bad grejer :P Tog bussen tillbaka 20 över och
Gick till cigarren där Niklas bor :)
Sedan började vi gå mot rosenlund, eller till rosenlund rättare sagt :)
Väl i vattnet va Niklas inte alls taggad på att simma, inte jag heller kanske :P men vi simmade i en timme i alla fall.
Ingen av oss höll koll på hur långt men ja räknade fram till 600m.
Vi simmade kanske 1km idag i alla fall :P sen sa vi att vi skulle basta, men jag klarar fan inte av det !
Specielt inte när de kom in så mycket nakna männ idag :P satt tätt som fan, det blev bara för mycket :P
Invägningen gick bra idag i alla fall :) 105.6 tror jag jag vägde :) 109.(nånting) sist :)
På vägen hem stannade jag hos Johanna på Konsum och köpte färdig grillad kyckling :) SÅ JÄÄÄÄVLA GOTT!!!!!!!
Snart ska jag ner o riva isär av resten och steka lite file'er tills imorgon :)

Nu är även "Washboard Projekt" igång :P Pjär och jag har ingått i en tävling som han borde vinna :P
Vinnaren får 1kg On 100%Gold Whey :P

Thats about it fo'lks!
Tja tja!

Kommentarer
Postat av: Nicke picke

haha ja sorry.. Det kändes inget bra idag ^^ Men men tar igen det nästa söndag på promenixen : ) Lycka tills med thöö rock hard abs!

2009-01-18 @ 20:26:37
Postat av: Tobbe

Haha ne märkte de :p men du sa de ju direkt när du hoppa i, hade vart värre om du sagt de efter 5-600meter :P då hade du bara låtit lat^^ haha.. ROCK HARD SUMMER 09!!!!!!!!!

2009-01-18 @ 22:01:52
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Nicke picke

haha jaa xD Kan vara för jag börjat med 20 reps och blir väldigt seg i slutet av veckan (idag)? :)

2009-01-18 @ 22:06:11
Postat av: Tobbe

Nej...

2009-01-18 @ 22:17:38
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Nicke picke

ok!

2009-01-19 @ 15:41:38
Postat av: Pjär

kötta absen nu så du kommer ikapp mitt försprång. Ditt arbete är ju betydligt mer aktivt än mit så det jämnar säkert ut sig tills i sommar ;)

2009-01-20 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0