Det är ju ta mig fan gött ju!

Att gå på morgonen är fan riktigt gött..
Fast det kändes ju att man körde ben igår :D
Fick stanna och strecha efter typ 200m :P
När man väl kommer igång finns det bara posetiva saker att prata om :)
Man blir pigg, man har hela dagen framför sig och man känner sig grym efteråt :D

Japp, med rätt musik blir man galen :P   Look good in "mössa"!

Recept på att göra det hela lite lättare :P

* Ställ alarmklockan på 04.50 och mobilen på 05.00 ;) Bra i början, innan man kommer in i det.

* Lyssna på musik med tempo i. Lyssna bara på låtar som gör att de drar i benen när man sitter vid datorn :P
Jag sjunger med i nästan alla.. Förbjud R&B och rapp - DE SUUUGER!!!!

* Tagga dig själv!! Se resultatet i huvet, gör som jag - tävla med någon som är närmre målet :P

*Ät inget innan - För den som inte redan visste..

* Bara bestäm dig för att du ska göra det! Du kommer bli förbannad om du missar en dag - And you should be ;)

Idag provade jag hinka i mig en liter vatten innan jag gick.
Känner absolut inget i huvet vilket är underbart!

Börjar ju klockan 10.00 idag, så nu ska ja sätta mig o softa lite framför teven, ställa klockan på 08.55 ifall jag somnar^^
Ja menar, det har ju hänt förut :D

PS : Britney Spears är äckligt snygg!!! DS


Kommentarer
Postat av: Nicke picke

Första bilden ;) GRATTIS! Du var väldigt söt i mössa måste jag bara tillägga :)

2009-01-20 @ 12:39:42
Postat av: Tobbe

Taack niklas, du är så söt mot mig :P haha!

2009-01-20 @ 19:47:59
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0