Bröst tisda, as good as it gets.

Gick så jävla bra idag.
Va taggad som fan, på just bröst.
Brukar inte tycka det är så roligt då man körde sönder bänkpressen dom första 2 månaderna man började på gymmet :P
Men idag stämmde allt :) Bänkpressen va till och med ledig när ja skulle köra, LYSANDE :P

Bänkpress 3x20 (70kg)
Flyes "uppe nere o mellan" 3x20 (platta 4)
Uppåtlutad bänk i smith 3x20 (57kg)

Pulldown 3x20 (platta 6)
Pushdown 3x20 (platta 10)

Pulldown vet jag itne vad den heter egentligen..
Men det är Pushdown fast med rep, som jag drar ner.

Hade sånt jävla pump redan efter första övningen, kan ha att göra med No extremen.
Det kan också vara inbillning.. men den kan jag betala för i så fall^^

Innan strechingen va de dags för mage som jag sket i igår.
Körde situps på bänk med 10 kg på bröstet, som senare blev 5 :P
Avslutade magen med den nya maskinen.. Blir som stående situps ungefär :P med vikter på då.
Det fina med det är att du har vikt med dig hela vägen ner och tillbaka :P spänner gott som fan i buken :P
Redan då va ja ganska slut i buken, men tanken på tävlingen kom upp i huvet så ja körde lite situps på "pilates bollen" också :P Kommer kännas imorgon vill ja lova!

Sen blev det nervarvning på cykel och riktig streching av bröstet :P Det är så jääävla tråkigt att strecha!!!!!! :P

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Bra för dig att du nu lärt dig det rätta ordet för bollen ! :p

2009-01-20 @ 20:57:31
Postat av: Pjärka DK

810kcal innan jobbet idag, ska iväg och lira badminton strax. kämpa på tobbe, må bäste man vinna, och må båda vinna över bukfettet ;)

2009-01-21 @ 16:43:42
Postat av: Tobbe

2009-01-21 @ 18:51:12
Postat av: Tobbe

Haha fan va gött pjär!! Erkänn att viljan o tagget kom tillbaka nu ;)



Linn - Jag är inte efterbliven

2009-01-21 @ 18:52:38
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0