Rockstar på Spanska och WheyTech!

Nu har jag kollat på den roliga biten på filmen Rockstar, på spanska då.
Men den delen behöver man inte kunna spanska för att förstå.
Dels för att konsärerna som tar upp 25% av filmen är låtarna på Engelska.
Sen det imellan kan man kolla på och förstå ändå :P Eller som i mitt fall kanske komma ihåg :P.
Men nu kom det till den sentimentala delen av filmen då man måste va me på va dom säger.

För dom som inte redan har sett den så är en ung Jennifer Aniston med. Inte den bästa skådespelerskan här kanske :P
Men det är ju för fan Jennifer Aniston. Hon behöver inte vara duktig, hon kan bara stå där.
Huvudrollen spelas av Mark Wahlberg som också spelar huvudrollen i MAX Payne filmen..
I vilket falls om helst.. Det är ju musiken som gör att man kollar på denna filmen.. Och Aniston då ;)
Musiken är det egentligen steelheart som står för. Deras bästa låtar är faktiskt med i filmen. Mycket mer hade dom
inte att erbjuda.. Verkar det som!

Eftersom jag inte har något att göra ska jag skriva om smakerna på mina nya proteinsorter ;)
Det vet jag att Pjäris Hilton kommer gilla också :P

Något om båda : Jag har kört ON 100% GoldWhey innan jag köpte dessa av Anders.
On's blev som vatten med smak/protein. Med WheyTech blev vattnet lite tjockare och man använder mer pulver med Proteinfabrikkens produkt än On's. Man blir mättare av WheyTechen vilket ja inte ser som något negativt!

Skogsbär : Första munnen känns de lite strävt. Resten känns smaklöst till en början men eftersmaken smakar precis som Yoggis skogsbärs yoghurt :P Luktar precis som den också. Det ska till läggas att jag är hemma och är sjuk, vilket brukar göra att man inte känner så mycke smak :P Men eftersmaken va underbar :) Ser skum ut :P
Skogsbär

Choklad :  Chokladsmaker har man ju provat ett par stycken. Detta va varken den bättre eller sämre smaken, men eftersom den är lite krämigare blir det lite mer riktigt choklad över de hela :P
Choklad
Kort och gott : Båda va väldigt goda! Men skulle ja beställa 3kg av någon blir det nog chokladen ;)
Säkert kort. Men när jag är frisk kanske jag tycker att Skogsbär är godare :)

Dom flesta proteindrinkar ligger mellan 20-25g protein/drink.
Proteinfabrikken ligger på 35 vilket är mer så klart :)
Men man kan ju ta "dubbelt" av en vanlig o få samma mängd.
Man får ju välja själv!

Nu fick ju min kropp i sig 70g protein sådär vips. Hoppas den tog upp allt^^
Svårt och tro men hoppas går ju ;)

Från Proteindrink till dagens middag! Orkade inte ta bild på 0900 kycklingen idag heller :P
Men här har ni 1300 kycklingen. i alla fall ;) Mindre tallrik idag. så de ser inte ut att vara särskilt mycket :P
Men det är precis samma mängd kyckling som vanligt :) Potatis varierar ju nu för tiden.. då det inte spelade någon roll hur mycket jag åt :P Det brevid är tomat&lök :)



Hoppas ja ska kunna lägga ut bilder på mig själv snart utan att skämmas ihjäl helt ^^
Men nu när jag är sjuk är det lättare och ta bilder på käket :p Annars ligger det ju bara i en låda.. hur kul ser de ut?
Det här blev ett långt inlägg.. Det måste vi sätta stopp för genast !

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Blir du mätt på den maten!? Ser ut att vara aslite ? :o

2009-02-18 @ 18:07:14
Postat av: Tobbe

klart ja blir mätt :P

2009-02-18 @ 18:46:57
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Nicke Picke

Äter man tillräckligt sakta och lite inbillning går allt Linn ;)

2009-02-18 @ 20:07:47
Postat av: Pjäris

2009-02-18 @ 20:15:02
Postat av: Pjäris

Yoo! anders tar med sig skogsbär nu. skiter i om chokladen är godare för ja har ju kört 3 chokladburkar i rad typ. whey tech !

2009-02-18 @ 20:25:13
Postat av: Linnsan

Jag har upptäckt det nu Nicke picke ! Äter mindre men blir proppmätt! Helt perfekt :D

2009-02-19 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0