Tunga Tuttar! :P

Legat hemma hela dagen och gjort massa uppgifter.. så nu ligger man inte längre efter i skolan^^
Man behöver lite tid för att lösa sånt.. man har ju inte läxläsning inplanerat i schemat :P

Åkte in och tränade tjugo över tre.
Bröst står på schemat.
och så fick det bli. Siktade på 90kg i bänken.
Precis lagom så här i efterhand :)

Bänkpress              3x11-12 (90kg)
Hantel fly                 3x11-12 (22.5kg)
Uppåtlutad bänk   3x11-12 (70,70,65kg)

Pushdown 3x11 (full kasse :D)
Smalbänk  3x11-12 (50kg)

Smalbänken blev i smith maskinen men blev också ganska flummiga..
Det va nog lite för mycket. men jag provade sänke i några reps och det va för lite.. provade lite olika
viktkombinationer och 50kg va lite för mycket men bättre än 47kg.. så de kan bli.

Strecha bröst är sjukt tråkigt, och svårt!
Kanske därför det är tråkigt.. 
Hittade grillknappen på ugnen idag, eller mamma visade :P kan bli riktigt fint imon! haha.
Efter morgon promenaden tittade jag på teveshopp ^^ haha.. då kom den här upp :P
Är den lika bra som den verkar ska jag ha FEM!!!
--->Klicka här<---

Förövrigt var det sjukt mycket heta brudar på gymmet idag.
Även mekonomen Johan fick nystart efter förkylning^^
Small update ;)

Nu ska jag titta på simpsons x3 och famely guy :)
Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Pjär

körde också full kasse idag på pushdowns ;) du får väl gå över till de cablesen som är vid kranen typ..

2009-02-03 @ 22:26:20
Postat av: Tobbe

haha duktigt pjär :) Men ja klarar mig en stund till på dom.. går att göra dom striktare.. e du 6repparN eller?

2009-02-04 @ 18:24:52
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Tobbe

haha duktigt pjär :) Men ja klarar mig en stund till på dom.. går att göra dom striktare.. e du 6repparN eller?

2009-02-04 @ 18:46:00
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0