Torsdag.. Mark torsdag.. (läses som bonds presentation)

Idag va de gjutning på jobbet igen!
dock inte lika mycket.. och utan slang :P så inte lika påfrestande.
Fick ta huvudbefälet idag, för de skulle ja öva på innan ja går ut skolan :P
Det ser mycket lättare ut än det är.

Efter gjutningen som bara sköt lite på 13.00 rasten idag,
Hade vi nästan inget att göra :P Strök runt och Kjell berättade massa gamla
historier från när man jobbade måndag-lördag och söp som vildar halva veckorna..
Sjukt roligt :)

Väl på Friskis idag hade jag inställningen på att ta 170 i mark. 3x10..
Det sket sig ganska ordentligt^^ Men vid närmare eftertanke har jag gjort
3x6 på den vikten.. med en kroppsvikt på 121kg.. kroppsvikten ligger idag på ca 104kg
och säkerligen hälften så mycke energi i kroppen^^
Det gick ganska bra ändå faktsikt..

Upplägget 4 today:

Marklyft   3x10 (60,100,140,165,160,155kg)
Ryggres 3x10 (15kg)

Crunsh maskin           3x10 (platta 90)
"Vrida bålen" maskin 3x10 (platta 50*)
Situp på pilates boll   3x10 (10kg)

Satsade mer på att köra riktigt strikta mag övningar idag..
(Bortsett från marklyften :P )
Blir lätt att man nästan slappnar av helt på tillbaka vägen :P
Detta kändes mycket bättre.. "Vrida bålen" maskinen har jag aldrig kört förut.
Så de kommer nog kännas imorgon :) anledningen till mitt * är att jag inte kommer ihåg
riktigt men har för mig det va 53.5 eller något..

Träffade Johan på gymmet som jag delade buss hem med :)
Gött och sitta o tjöta med någon istället för att halvsova.. får så jävla ont i nacken :p

Ska fira far som fyller idag.. :) 4 dagar efter mormin. lika gamla..
Jobbigt med presenter.. Men det har mamma köpt till mig i år^^ haha..
Nu ska han firas!

Over & Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ouh tobbe börjar bli vuxen och få befälet ;) Sa elit johan något bra då?! : )

2009-02-05 @ 20:24:06
Postat av: Tobbe

Stor pojke :) jorå.. lite vettigt sa han säkert..

2009-02-05 @ 21:37:30
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0