Superglada tobbe!

JAG ÄLSKAR ATT BLI FRISK!!!

Igår kändes allt helt åt H3LV373!
Men idag..  ALLT FUNKAR! inte till 100% men jag har klarat att prata.. Jag har inte hostat så mycket :P
Svejngött! Eftersom allt kändes fint drog jag till gymmet och körde ett bröstpass..
Valde just bröst eftersom det är något jag va ganska stark i men har ingen volym :P
Notera att jag skrev VA stark i :P För idag gick det inge bra.. Men det får man f*n i mig räkna med :P

Tränings upplägget för idag såg ut så här :

Uppvärmning motioncykel 9min (psykiskt :P)

Bänkpress    3x10-12 (85kg)
Hantelpress  3x10 (27.5kg)
Kabel Flyes   3x10-12 (5,5,4 plattan)

Pushdown     3x10 (12,14,14plattan)
Frenshpress 3x10 (30kg+stång)

Nervarvning på band 5min

Strechning som idag va riktigt seriös.
Niklas strechade hela kroppen tydligen, och det brukade inte jag göra.
Men nu när jag vet att HAN gör det måste jag också göra det :P

Eftersom jag är glad idag ska ja lägga ut min spännisbild här på bloggen idag!
Den är tagen för ett tag sen men jag ser förmodligen ut såhär idag också :P



Som ni ser finns det en del att skala av :) Och det ska inte gå ut sådär vid midjan :P Missbildade j*vla "Love handles" :P
HATA!!! Men nu börjar ju kroppen gå igång igen.. så nu kan jag träna på morgonen och lite seriösare förbränning på söndagarna :) Även slipa lite på magen så man vågar lägga ut en bild på framsidan någon gång :D

Detta va dagens stora inlägg.. om jag orkar pallra mig ut och gå idag också så ska jag skriva en liten kort uppdatering om det också! Kanske borde gå till Pjäro och hämta Proteinpannkakan som han försökte sno åt sig hela burken utav.. H*ran! HAHA :D

Tjänare!

Kommentarer
Postat av: Svante

Tjena! Har börjat läst din blogg tycker de e grym:P Tänkte höra när du skriver tex bänkpress 3x10-12 är det 3 set och 10-12 reps då lr? har du något bra tips på hur man ska öka och så i bänk, Jag är i din ålder och har tränat i ett lite mindre än ett halv år, tycker att det är det roligaste som finns.



Ha d bra!

2009-02-24 @ 20:45:27
Postat av: Nicke Picke

OUH Tobbes första elev :D

2009-02-24 @ 21:55:03
Postat av: Tobbe

HAHA :D Elever mer än gärna.. Han får en vidarebefodring på Stefans rekomendationer. Frågade honom samma sak :)

2009-02-24 @ 22:31:38
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Pjäris

burken börjar snart sina tobias ;)

2009-02-24 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0