Söndag :)

Idag latade jag mig lite på morgonen :)
Sket i att gå ut och gå och jag sket i 06.00 frukosten..
Jag gick istället upp och käkade frukost klockan 09.00. Kycklig och potatis mos. :P
Jag skulle gjort vanliga potatisar men jag kokade sönder dom, Nicoles mamma hade potatismos i kylen så det fick bli min räddning. klockan nio och klockan ett :)

Åkte sen till Nicoles far och satt och tjötade till 14.20 ungefär..
Sen åkte vi hem till Nicole igen, kollade på teve i 20 minuter sen stack jag och tränade :P
Körde lite disco idag.. Bicep och Triceps :)
Niklas och Johan har börjat reta mig för armarna blivit mindre under deffen så ja får väll lägga lite krut vid dom varje sönda nu^^ HAHA!

Kan tyvärr inte skriva upplägget riktigt.. då jag körde ganska blandade övningar. Intensivt och blandat :P
Kul som fan. Dom här Strenght NO extreme är värkligen sjukt goa. Man får bra pump, och känner inte av någon mjölksyra :P Innan va de den som satte stopp på armträningen men nu får man sätta stopp själv så man inte blir helt söndertränad :P

Efter armträningen blev det crosstrainer i 30min och rodd i en kvart :)
Bäst att köra lite förbränning så ja plockar bort potatismoset och förbränningen är ju högre på söndagar efter ätardagen :)

Måste även dela med mig av en underbar deff upptäckt :)

1burk kesella lätt
1 Rödlök
1 Handflata dill
Lättmjölk i valfrimängd
Potatis i valfri mängd.

Ni kanske förstår vart det är på väg någonstans.. men det blir Deff-potatis sallad :D

hacka lök och lägg ner dillen i kesellan. Blanda ner mjölken till du får konsistensen du är ute efter.
Koka potatisen och låt den svalna (skär du ner potatisen i småbitar innan du kokar tar de No time).
Blanda ihop allt i en burk,salta peppra och ställ burken i kylen med lock på.
Låt stå över natten, så hinner mjölken och kesellan dra åt sig dill och lök smaken :)
Blir helt klart inte samma sak som potatis salladen man köper i affären men det är riktigt gott :)

Den här potatis salladen, grönsallad och en nygrillad kyckling file på stranden i sommar.. MUMMA!!

Nu ska jag ta söndag och titta på teve.. kanske på en film.

Tja!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha och sen när började tobbs träna på lördagar?? du tr'nar ju varje dag nu ju??!

2009-02-08 @ 21:29:33
Postat av: beccet

HAha och sen när började du träna på söndgar?? du tränar ju varje dag nu ju!?

2009-02-08 @ 21:31:14
Postat av: Nicke Picke

Va fan säger du becca! Tobbe tränar alltid på söndagar fast olika fysaktiviteter ;) och nu blev det gym!!!!! Och fan va seriös du lät med dit inlevnande på matreceptet :)

2009-02-08 @ 22:47:33
Postat av: Tobbe

haha ja men jag är alltid seriös :) Skönt att jag har backup av dig jämt niklas.. du är underbar<3

2009-02-08 @ 23:00:47
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Nicke Picke

Bra tobbe :) Aew va söt du är :D Självklart finns alltid här för dig gubben<3

2009-02-08 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0