SJUK!!!!!! :( :(

Idag jobbade jag 06.45 till 16.00 och jag mådde PISS hela jävla dagen.
När jag kommer hem ser jag att jag har 38.8 graders feber.
Inte konstigt jag vart hängig idag.
Så nu tar jag ledigt resten av lovet här. Dom 2 dagarna som är kvar.
 Men jag har ju lite ångest över att jag inte körde rygg/biceps idag..
Eller ångest och ångest, jag vill ju träna :D

Sämst med att bli sjuk är ju att pjär är frisk och får försprång!

Jag och Nicole ska gå på bio på lördag har vi bestämt, då det är alla hjärtans dag.
Vi har pratat om att vi ska gå på länge men ja vill inte se australia och det vill hon. Men nu dagen i ära får ja va snäll och gå på bion. När det är lördag ska ja äta popcorn tills fan kommer och tar mig :P Och redan nu suger det efter McDonalds mat :P Det va länge sen ja åt det nu :)
 
Nu när jag är sjuk tänker jag faktiskt helt med flit hoppa över min 06.00 frukost och gå upp vid 09 istället :) Annars tänker jag fortsätta med maten som vanligt.


Nu är det simpsons som hägrar igen, väntar dock med att laga mat då ja inte måste lägga mig tidigt idag :) Men innan jag lämnar sidan helt ska ja citera Homer J Simpson : "Ooh! He knows just how i like my martini, Full of alcohol!"  HAHA han är gud :)


Kommentarer
Postat av: Pjär

Gahh! Han är sjuk! Mådde dåligt nyss för ja köttade sönder 1.8kg kyckling för länge i ugnen..men nu känns de bättre igen =)orkade knappt 8 reps idag på 90kg i bänk.. mådde skit och kände inte att full blown funkade alls. ska försöka imon på marklyftet och se om ja får effekt med lite dubbeltramp i öronen. hoppas febern håller i sig (Y)

2009-02-11 @ 22:00:27
Postat av: Nicke Picke

hahahahh fan va nöjd pjär är nu då!!! Det är inte jag :( Krya på dig Tobbe så man snart får se the rock hard abs<3

2009-02-12 @ 10:47:14
Postat av: Tobbe

haha oh yeah! kunde inte äta på hela dagen igår.. känns som musklerna ska tyna bort.. kommer se ut som pjär snart :S

2009-02-13 @ 11:21:38
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0